Anyagilag van értelme egy V fékes montira tárcsaféket tenni? Vagy inkább adjam el ahogy vanés vegyek egy tárcsafékeset?
Bővebben : egy kifogástalan állapotban levő KTM 26-os monti. Nem mai darab. Az első és hátsó villa is fel van készítve a tárcsafékre „csak” fel kell szerelni.
Tehát kell nekem egy vállalható minőségű hidraulikus tárcsafék-szett + persze új kerekek a kerékagy miatt.
A gép most ahogy van kb 70-ért adható el.
A tárcsafék szett 40 lenne ami már vállalható + a kerekek cseréje 2x8 (mondjuk)+ a szervizdíj.
Megérné?





KLS. Nem no name, bőven nem.
noname kerékszettre





már azt hittem Mavic. hülyegyerek.
tökmindegy, nem? az a lényeg, tárcsafék legyen a bicajon, sulibajárni jó lesz...
Anyád p***csája.
már azt hittem Mavic. hülyegyerek.
Bár ott lennék (még) korban hogy suliba járjak.
Lassan az unokám fog oda járni.
Madárkám.
sulibajárni jó lesz...





ezt csak te döntheted el, hogy vagy erre veszel 40ezerért féket + első hátsó agyat, ami tudja fogadni a féket, + fékkarokat, vagy fékváltókarokat, kinek mi az igénye, vagy 200+ ért veszel egy vállalható tárcsafékes kerékpárt...
Megmondom őszintén, csak a fék szempontjából egyik sem éri meg, a hidraulikus tárcsafék azért jó, mert könnyen adagolható, pl egy komoly hegyről lefelé döngetve nincs meg a veszélye, hogy véletlenül is blokkolja a kereket...+ugye nem koszolódik olyan könnyen... tehát, ha nem dh vagy freeride a cél, akkor csak felesleges parasztvakítás...










aki már fékezett esős időben V fékkel vizes felnivel az erősen elgondolkodik a tárcsán.
szárazon oké, de vizesen nem.
egyébként ha már fékeknél tartunk a fiximen semmiféle fék nincs.
na most ehhez szóljatok hozzá!
nem tudom vele vakítani a parasztokat hiszen még fék sincs!
nahát!
akkor csak felesleges parasztvakítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!