26 os mtb merevvillával vagy 28 as fixie?
mtb: valamilyen olcsobb aluminium váz, rst alu merevvilla, fekete disc es felni, tárcsafékkel, egyszerű kishajlitásos kormány egyszerű befogoval és singlespeed. csak azért irtam valami szinten legyen fogalmatok minimális milyen irányú mtb.
fixie hát igazából én singlespeednak használnám de full ugyanaz csak megkell forditani a hátsókereket a flip flop os agyaknál. csepel royal 3* váz villa ami hiten acél. 4cm magas felnik eloxkék agyak dt küllők esetleg még kék küllőanya is(csak kicsit drága:D) fekete sima hajtókar átlátszós kék műanyagpedál kék nyeregcsőbilincs valami egyszerűbb fekete ülés üléscső.
a leírás nem valami konkrét meg hiányos is csak tényleg, hogy valami elképzelés legyen róla.
jönnek a kérdések...
az olcsobb alu vázak polaris, mali k amik ilyen 20-30e es kategória milyennek tartjátok? és még ez mellé egy 10e es rst alu villa. kicsit tartok a kettő nem a legjobb párositás.
nem szeretem a váltókat kivéve a 30e+ os kategória amit jónak tartok de annyit meg nekem nem ér. merevvilás bicikli m volt előtte és a teleszkópot feleslegesnek tartom meg még plussz súly is.
fixi nél tetszik az egyedi ősszeállitás és a kinézet is. a hi ten acél ba meg a crmo ba pl jobban bizok mint aluba bár ez lehet csak tapasztalatlanság... ami a fixi mellett szól kinézet és meglennék elégedve az egésszel csak sose volt országútim se hasonló biciklim ezért kicsit tartok a nagy kerék nagy váz vékony gumi párositástól. még egy kérdés mitől függ vagy milyen széles gumit lehet rárakni? gondolom a villanál befér e plussz a felni vagy milyen adatokból lehet tudni?
mtb előnyök alacsonyabb váz kisebb kerék szélesebb gumi. hátrány kinézet aluminium alkatrészek
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Na akkor tisztázzuk a fogamakat: a MTB terepre való, a fixi pedig pályaversenyre. Amiről beszélsz, az szabadonfutós és nem fixi.
Gyakorlatilag a kérdésed a kerékméretre/vázgeometriára vonatkozik; SS gép esetén, városi használatra.
Gyakorlatilag mindkettő használható, személy szerint a 28-ast ajánlom, ezekre ui. keskenyebb, nagyobb nyomású gumikat lehet szerelni (pl. 28-622 6-7 baron), ami jó hatással van a gordülési ellenállásra
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!