




Fémhulladéknak elmegy, kerékpárnak egyáltalán nem.
Gyártja a Neuzer összeválogatott legolcsóbb gagyi kínai alkatrészekből amik harmatgyengék és beállíthatatlanok. Nem csoda, hogy a szervizek többsége nem vállal el ilyen hipermarketből meg barkácsáruházból vásárolt kerékpárt.
Menj be egy kerékpár szaküzletbe, ha olyan kerékpárt akarsz vásárolni amit használni is lehet.





ezek egyszerhasználtos félék nagyon amatőr embereknek. aki komolyabban kerékpározik, 50 alatt nem vesz bringát.
hétvégi kirándulásokra elmegy, de félévente be kell vinni kerékpárszerelőhöz ellenőrízni-szervizelni.
mindennapi használatra nem ajánlott, vagy csak középmagas kerékpárszerelési tudással. bár akinek olyan van, nem kínozza magát ilyennel.





igen, ez a másik, hogy ha évente is viszed szerelőhöz, a szerelésért 2 év alatt elkéri az egész bringa árát. tehát nem fogod vinni, tehát elromlik és lesz belőle fémhulladék.
sajnos a drágábbak sem sokkal jobbak mindig.
inkább ilyesmiket ajánlok használtan:
azért jó a használt mert a használat során kicserélik a gyenge alkatrészeket, ha értenek hozzá. itt pl kifejezetten női ülés van, és b+ sem egy gyagyi márka, ráadásul a magellan vázakkal általában elégedettek az emberek. alu váz=könnyű, kcm lánc, viszonylag jobb váltó, ipari csapágy, tehát van pár előnye.
viszont minimális figyelmet így is igényel: takarítás, láncolajozás, évente szerviz, 1-2 lakat (aluvázat viszik), víz és hó védelem, az rst meg gagyi teleszkóp, de a semminél talán 1 fokkal jobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!