Milyen sebességet lehet elérni ilyen hajtóművel egy országúti kerékpáron ülve?
Hajtómű: Csepel Lasco 1/8 42T Hajtóműcsapágy: 113mm Lánckerék: 18T
Gumiköpeny: Kenda K152 700x25 28"
Érdemes lenne beszereznem egy hátsó, kevesebb fogú fogaskereket?
Napi 50 km-t kéne mennem a bringával.
Ez egy egysebességes bicikli? Én egyébként ennél pörgősebb áttétellel is megyek 35 km/h körül a váltós biciklimen, ha jól számolom (persze nem tudom sokáig tartani, egy kb. 1 km hosszú egyenes szakaszt érintek egyetemre menet, ott szoktam próbálgatni a képességeimet).
Ha egysebességes, akkor szerintem próbálgassad, majd kitapasztalod, hogy mi a jó neked.
Hát nem írtam direkt le a sebességét, mivel agyváltós.
Ez azt jelenti, hogy az agyváltó az csak úgy van, ha dombokon akarok haladni, hogy könnyebb legyen valamivel...
Tehát ez lényegében semmit nem jelent, hogy agyváltós, mivel nem a legkisebb fokozatban akarok a lehető legtöbbel menni, hanem a nagyobban, nem tudom, érthető-e :-)
Még mindig te? egy rutinosabb pályabringás 50km/h felett is... de kényelmesen ki lehet rajta hajtani a 30at.
legyen nálad gumijavítókészlet, mert 2naponta lesz defekted.
Kedves utolsó:
Igen, még mindig én. Tudtommal akárhány kérdést ki lehet itt írni.
Azt kívánom, hogy inkább Neked legyen kétnaponta defekted, ha már mindig csak cseszegetni tudsz... ide általában kérdezni jár a legtöbb ember, na meg úgy látom idegesíteni a másikat...
42/18*90/60*2.105 = 7.3675 * 3.6 = 26.5 km/h
Mivel kezdő vagy, inkább csak 80-as pedálfordulattal tudsz tekerni, így 23.5 km/h lesz a sebességed.
Azért nem mindegy, hogy egysebességes vagy agyváltós, mert ha egysebességes, akkor induláshoz is ezt a fokozatot kell használnod (tehát nem lehet túl erős fokozat), ha agyváltós, akkor meg bele kell számolni az agyváltó belső súrlódását. Továbbá az agyváltó belsejében csak lassító áttétel van? Én nem vagyok erről meggyőződve.
Az életkor is számít egyébként, állítólag minél fiatalabb valaki, annál gyorsabb pörgetést talál kényelmesnek.
Namármost, ha már megvannak ezek az alkatrészek, akkor rakd össze, próbáld ki így - ha beválik, jó, ha nem, érezni fogod, hogy merre kell módosítani. Ha még nincsenek meg, és az agyváltóban valóban lassító áttétel van, akkor én egy kicsivel erősebb fokozattal próbálkoznék, 16-os hátsó vagy 48 körüli első tányérral (az azonos áttétel mindig az azonos arány, tehát az első fogszámot el kell osztanod a hátsóval).
Lánckopás szempontjából szerencsés, ha mindkét fogaskerék páros fogszámú - de nem hiszem, hogy ez olyan nagy különbséget jelentene.
Igen, csak lassító fokozat van a háromsebességes agyváltóban.
18 éves vagyok.
Majd kiderül, hogy akkor mi is lesz. Nagy valószínűséggel szerintem kell majd cserélnem legalább egy hátsó fogaskereket egy kisebbre, de még majd elválik.
okok, de 3x ugyanazt? mit parázol b+, a 48/18 jó szinte mindenhova, haladsz is, meg az emelkedőn se halsz meg.
nem kell itt agyváltóval bénázni. fixire agyváltó. ne már, az béééééna...
a radírgumi kendáid meg naponta kapnak defektet. csak szólok előre...
Elhiszem ezt a defektes históriát, nem egy nagy értékű gumiról van szó, 1800 forint a neten... viszont a bringát nem városban használnám, de az is lehet, hogy ez lényegtelen...
Majd kíváncsi leszek, hogy hányszor kell majd vonatoznom a bringával hazafelé :D De sok kedvem nincsen defektet javítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!