Presta szelepes belsőt használhatok autó szelepes felnihez?
Sima MTB kerékpár, hónapokkal ezelőtt vettem tartalékba egy 26" belsőt a Decathlonba.
Nem néztem a szelepet, most akartam cserélni a belsőt és látom, hogy amit vettem az Presta.
Ugye az autó szelep 8mm, a Presta 6mm, a felnibe 8mm a furat.
Lehet használni?
"legalább fém a töve is"
Az autószelepek is végig fémból vannak.
Már ha nem valami gagyi 400 forintos belsőt veszel.
"Ez nagyon pancser indok."
Pedig tök jó amikor egy-két nyomással le tudod fújatni a koszt a szelep oldaláról és nem nyomatod be a pumpával a gumiba. Az autószelepnél a szelep belső felére rakodótt mocskos a pumpával beküldöd és vagy defekt lesz, vagy nem.
"kell az adapter"
Bele ne rokkanj az adapter cipelésébe! :D
Állandóan rajta is tarthatod a szelepen, még zsenbre sem kell tenni.
Ez megint vihar a biliben. Kérdező nem nézte meg a dobozt. Pedig nem apró betüvel van ráírva hogy milyen szeleppel szerelték a gumit. Aztán jön a szokásos történet: mindenki más hülye csak ő nem.
Nem rokkanok bele az adapter „cipelésébe”, elfér a pénztárcámban; a szelepen nem tartom, mert egyrészt nem rakok plusz súlyt a szelepre, másrészt kell az a szelepsapka, nem véletlenül van gyárilag a belsőn, harmadrészt a benzinkúton amúgy is le kellene venni előbb a szelepről, hogy a szeleptűt ki lehessen lazítani.
„Aztán jön a szokásos történet: mindenki más hülye csak ő nem.”
???
Minden szelepre szelepsapkát kell tenni.
Vicces, hogy a prestából csak végig menetest árulnak, az autósból meg úgy kell vadászni a végig menetest, mert azt a fos gumisat akarják rásózni az emberre mindenhol, ami istenverés tud lenni, de mindig kimagyarázzák valami kamudumával.
#6!
Simán le tudja vágni az autoszelepest is, ha olyanja van.
Látszólag semmi nem indokolja, de megesik. És aztán az összes belsőbel ezt csinálja.
#10!
Ha otthon megnézed elindulás előtt(ahogy minden normális bringás), akkor egy perc alatt felfújod és nem kell kitérőt tenned a benzinkút felé. Bár a benzinkúton is használhatod a saját pumpádat. :)
7-es
A presta szelep annak a kornak a szülöttje, amikor még a nagynyomású biciklikerekek szingós gumikon futottak.
A hagyományos "Dunlop" bicikliszelep nehéz, bonyolult és 3 bar felett vége.
A Schröder vagy autós szelep sem volt eleinte betuszkolható a virsligumikba és az esetenként 8-9 bar nyomást sem feltétlenül viseli el.
Schreader
Röhejes hogy a bantamkerekű alacsonynyomású ugribugri terepjárógumikon a tyúkbélvékony prestát erőltetik. Parasztvakító marketingesdi.
#18!
A bovdenes tárcsafék a parasztvakítás. A hidraulikus tárcsa sokkal jobb a régi bovdenesknél.
Egy jó össztelós is jól jön durva terepen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!