Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Presta szelepes belsőt használ...

Presta szelepes belsőt használhatok autó szelepes felnihez?

Figyelt kérdés

Sima MTB kerékpár, hónapokkal ezelőtt vettem tartalékba egy 26" belsőt a Decathlonba.

Nem néztem a szelepet, most akartam cserélni a belsőt és látom, hogy amit vettem az Presta.

Ugye az autó szelep 8mm, a Presta 6mm, a felnibe 8mm a furat.

Lehet használni?


okt. 5. 07:28
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
53%

"legalább fém a töve is"

Az autószelepek is végig fémból vannak.

Már ha nem valami gagyi 400 forintos belsőt veszel.


"Ez nagyon pancser indok."

Pedig tök jó amikor egy-két nyomással le tudod fújatni a koszt a szelep oldaláról és nem nyomatod be a pumpával a gumiba. Az autószelepnél a szelep belső felére rakodótt mocskos a pumpával beküldöd és vagy defekt lesz, vagy nem.


"kell az adapter"

Bele ne rokkanj az adapter cipelésébe! :D

Állandóan rajta is tarthatod a szelepen, még zsenbre sem kell tenni.


Ez megint vihar a biliben. Kérdező nem nézte meg a dobozt. Pedig nem apró betüvel van ráírva hogy milyen szeleppel szerelték a gumit. Aztán jön a szokásos történet: mindenki más hülye csak ő nem.

okt. 7. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 TR75 ***** válasza:

Nem rokkanok bele az adapter „cipelésébe”, elfér a pénztárcámban; a szelepen nem tartom, mert egyrészt nem rakok plusz súlyt a szelepre, másrészt kell az a szelepsapka, nem véletlenül van gyárilag a belsőn, harmadrészt a benzinkúton amúgy is le kellene venni előbb a szelepről, hogy a szeleptűt ki lehessen lazítani.


„Aztán jön a szokásos történet: mindenki más hülye csak ő nem.”

???

okt. 7. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:

Minden szelepre szelepsapkát kell tenni.

Vicces, hogy a prestából csak végig menetest árulnak, az autósból meg úgy kell vadászni a végig menetest, mert azt a fos gumisat akarják rásózni az emberre mindenhol, ami istenverés tud lenni, de mindig kimagyarázzák valami kamudumával.

okt. 7. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

#6!


Simán le tudja vágni az autoszelepest is, ha olyanja van.

Látszólag semmi nem indokolja, de megesik. És aztán az összes belsőbel ezt csinálja.


#10!


Ha otthon megnézed elindulás előtt(ahogy minden normális bringás), akkor egy perc alatt felfújod és nem kell kitérőt tenned a benzinkút felé. Bár a benzinkúton is használhatod a saját pumpádat. :)

okt. 7. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 tothp ***** válasza:

7-es

A presta szelep annak a kornak a szülöttje, amikor még a nagynyomású biciklikerekek szingós gumikon futottak.

A hagyományos "Dunlop" bicikliszelep nehéz, bonyolult és 3 bar felett vége.

A Schröder vagy autós szelep sem volt eleinte betuszkolható a virsligumikba és az esetenként 8-9 bar nyomást sem feltétlenül viseli el.

okt. 19. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:

Schreader

Röhejes hogy a bantamkerekű alacsonynyomású ugribugri terepjárógumikon a tyúkbélvékony prestát erőltetik. Parasztvakító marketingesdi.

okt. 20. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 tothp ***** válasza:
Jó, a kerékpárpiac 60%-a marketing. A biciklisek fele olyan gépeken pózol,ami messze meghaladja a képességüket. csak hát "fussa" rá. Az ilyeneknek mindent el lehet adni, mert mondjuk 3 grammal könnyebb..
okt. 20. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
Lényeges elem a márkanévbuz.izás és az erőszakos kinézet. A hidraulikus tárcsafék, meg úgy egyáltalán a tárcsafék akkora marhaság, csak szo.pni fog vele úgyis a legtöbb ember aki megveszi, mint az öszteleszkópos hulladékok amiken minden hajtás úgy néz ki mintha éppen betojna.
okt. 20. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

#18!


A bovdenes tárcsafék a parasztvakítás. A hidraulikus tárcsa sokkal jobb a régi bovdenesknél.

Egy jó össztelós is jól jön durva terepen.

okt. 20. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Na pont erről van szó. A kerékpárral közlekedők 99%-a nem fog, mert aszfalton kerékpározik. Van az a néhány agyatlan aki direkt kimegy xarba-hegyről le és miattuk van a sok vakítás. Egy bowdenes fék ezerszer egyszerűbb, karbantartásmentesebb, sokkal kevesebb önszivatást okoz, olcsóbb és tökéletesen be lehet állítani azt is, csak akarat kérdése. Bringán nincs egy tengelyen két kerék, hogy a folyadékeloszlás miatt azonos nyomás kelljen elöl vagy hátul az egymás melletti kerekeken. Háromkerekűeken, teherhordókon indokolt lehetne, de azokkal meg senki se rohangál. Egyébként egy zárt dobfék vagy rollerfék vagy kontrafék még a tárcsaféknél is jobb tud lenni, mert nem trutyizódik össze semmivel. A kontra és a dobfék ráadásul totál karbantartásmentes, a rollerfékkel sincs olyan sok macera. A tárcsaféknél a tárcsát pedig simán oldalba lehet verni és onnantól megáll a tudomány.
okt. 21. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!