Egyetértetek a budapesti kerékpárút fejlesztésekkel,a kerékpársávok lérehozásával? Hasznos,vagy inkább káros ez?
Elég sok kritikát kaptak ezek a biciklissávok.
Nehezíti a mentők, az építők munkáját, már alig tudnak az építőipari autók
a belvárosban a biciklissávok miatt megállni, és ezek a cégek nem nagyon fognak tudni munkát vállalni/!/ így!
Csak a rossz oldalát hallani ezeknek a kerékpár utaknak, mintha jó oldala nem is lenne. A jobb levegő, az egészséges életmód mintha nem is lenne pozitív fejlemény.
Igen. Rá kell gyúrni a kerékpárutakra különben meg fog fulladni a város.
Mindenki látja ezt, csak holni 1-2 évre szóló politikai előnyszerzés miatt lesz.ják.
Ezt mondom.......
Politikai sárdobálás meg. A jobbosok is tudják mi lenne a jó, de nekik nem az emberek jóléte a fontos, hanem hogy hatalomban maradjanak. Sajnos nem tudom itt felnyitni néhány mondatban a szemd hogy hogyan működik a fidesz és a propaganda gépezete....
A lényeg, hogy nem kell elhinni mindent gondolkodás nélkül! Mindennek olvass alaposan utána szakmai, független fórumokon!
A kéklámpás autót vezetőknek PÁV vizsgát kell tennüik, rendszeresen. Nem hülyék és nem balfékek a srácok. Ha két poller közé nem tudnak beállni akkor régen rossz. Az is csak a fidesz dumája volt. A félkegyelmű győrgipalit is megvették, vagy fogják valamivel, ezért nyilatkozik minden baromságot.
Van azért budapesten sok sokkal-sokkal keskenyebb utca ahol nemhogy kerékpárút, de még járda sincs, mégis meg tudják oldani a házak, lakások felújítását. Akkor?
Általánosságban jó az irány, mivel minél többen közlekdnek kerékpárral autó helyett, annál jobb, nem csak a levegő és a zaj miatt, hanem mert egyszerűen arra nincs elég hely Budapesten, hogy a többség autóval közlekdjen, és ha elég sokan bringáznának, annak jobb a helykihasználása.
Ha a részleteket nézzük, azért vannak problémák bőven. Pl. ha pesti oldalon akarod délről északra átszelni a belvárost a Duna mentén, a Szabadság hídnál a semmibe veszik a kerékpárút, a kiskörúti kerékpár sáv és kerékpárút pedig eléggé rosszul van kitalálva, egy ponton keresztezned kell az utat, ha tovább akarsz haladni. A Nagykörúton pedig átlag bringás sebességgel szó szerinr minden lámpához pirosban fogsz érkezni. Aztán a budai oldalon eléggé katasztrófa a Duna mentén a kerékpárút, a déli részén kétszer keresztezi a felső rakpartot, a középső és északi részén pedig ráviszik az egyik legforgamasabb, túristákkal tömött járdára.
Ahol szerntem jó és átgondolt a kerékpáros infrastruktúra, az a 13. kerület. A többi egyelőre elég rossz.
Kérdező, nézd meg mit mond a kormány a fideszes településeken létrehozott kerékpárutakról. Mindjárt más a véleményük, mint Budapesten.
Akármit csinálnak Budapesten, a fidesz kritizálni fogja. Osztogathatnának ingyen lakásokat, egészen biztos vagyok benne, hogy azt is kritizálnák.
Olyan váraosban lakok ahol rengeteg kerékpárút van, de még itt is seggfej a vezetés, de egyéertelműen szereti mindenki. Autós is, bringás is, és a külön bringaút a legjobb, legbiztonságosabb mindenkinek.
Ami pesten van az csak a szokásos politikai anyázás, választási kurválkodás, direkt kicseszés Karigerivel és mindenki elhülyítése.
Ha valami tényleg egészséges, és hasznos is, akkor miért kell kritizálni.(?)
El kéne ismerni, hogyha valami előremutató. Ezt gondolná-legalábbis- a normális ember.
Tudom ez politika.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!