Ma már nem divat a 26"-os kerékméret?
#20!
1. Nem ragaszkodom az MTB-hez. A ballonos bütykös gumihoz pláne nem. Eddig sem ilyet használtam.
2. A 26-os kerékhez sem ragaszkodom. Csak mivel ilyenem volt, kicsit meglepődtem, hogy ma már nem divat. De oké, meg lettem győzve, hogy a nagyobbak jobbak. Egyébként nem állítottam, hogy egyáltalán ne lehetne ilyet kapni. Csak sokkal szegényesebb a kínálat belőle, mint a nagyobbakból. Biciklit legutóbb nekem is a 2000-es években kellett vennem, akkor még elterjedtebb volt.
3. A hegymászást nem úgy értettem, hogy erdőben, sárban mennék fel. Hanem hogy a nagyobb kereket nem nehezebb-e hegyen felfelé megindítani, hajtani. De oké, erről is meg lettem győzve, hogy nem. Megértettem.
4. Használtban egyáltalán nem gondolkozom. Újat szeretnék venni.
5. Egyáltalán nem 30.000-et szánnék rá. A legutóbbira a két gumi került kb ennyibe. Nagyjából 300.000-es kategóriában gondolkozom.
+1. Ne vedd magadra, de egyesek részéről elég érdekes itt ez a kocsmastílus...
Pont ezért írtam, mert a leírásod alapján teljesen felesleges százezrekért bringát venned, de te tudod.
90es 2000res évek prémium minősége a kerékméret miatt olcsó.
Ja, oké. :)
Nem tudom, nekem a használt macerásabbnak tűnik. Meg nem is biztos, hogy helyben kapok olyat, ami tetszene. (Nem vagyok budapesti.) Akkor megint hogy hozom el, stb? Az újon biztos nincs semmi elkopva, nem kell várhatóan cserélni rajta semmit a közeljövőben... Autóból is mindig újat veszek. Bicikliből is szimpatikusabb egy szép új.
Most éppen a nagy kerekeket majmolják. Majd megunják idővel úgyis és más hülyeséget fognak, illetőleg az elektrobringákat fogják még jobban nyomni.
A lényeg mindig az áttétel. Szerintem sokkal értelmesebb egy 26-os kerék 3×7-el mint egy hülyenagy kerék az 1×12-vel. Hegyre fel úgyis lassan mész, hegyről le meg gurulni fogsz. Mivel hegyre mész lakni, elektrobringában gondolkoznék a helyedben. Felfelé totálisan kihasználnád.
Hagyjuk már ezt a hülyeséget… a kerékméretnek semmi köze a termethez, az a vázméret.
Jelenleg nevesebb gyártó, nem is gyárt 26os méretben értelmes bringát, szóval full kár ezen rugózni… ha a kistermetűeknek lenne a 26 os, akkor gyártanák… de mivel semmi köze a termetnek ehhez, ezért nem teszik.
"Egy komolyabb elektromos bringa alap hangon 600-800 ezer körül van árban."
Annyiért még el is gondolkoznék rajta. Amiket láttam és meg merném venni, az 1 millió fölött kezdődik, a kicsit jobbak, de messze nem csúcsmodellek meg ilyen 1,2-1,5 környékén inkább.
Nem az életcélom a biciklizés. Nekem ez csak jó időben egy autó helyettesítő közlekedési eszköz, amivel kicsit mozgok. Meg egyszerűbb vele a városba beszaladgálni, nem kell parkolóhelyet keresni, nem kell fizetni a parkolásért, mert bárhol leteszem, stb. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen drága (1-1,5M) biciklit nem merném az utcán otthagyni, még ha 10 lakat is lenne rajta. Biztos jó, könnyű hajtani és kényelmes hegyre is az elektromos. De ha annyira a kényelem lenne az elsődleges, akkor pöffeszkednék a pár éve újonnan vásárolt autómban a hegyre felfelé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!