Milyen kerékpár felelne meg az igényimnek?
"Decathlont nézted?"
Néztem. Riverside 500-al szemeztem, az megfelelne a leírtak alapján, meg is néztem az egyik üzletben, de annyi rossz tapasztalatot olvastam róla, hogy elvetettem.
"de annyi rossz tapasztalatot olvastam róla, hogy elvetettem"
Mert megveszik és gyilkolják, azt meg egy cirka fél milliós bringa is nehezen tűri, a 120k kategóriás gép meg még annyira sem. Sokan nem tudják hogy kéne használni, csak használják. Volt olyan ember aki túrakerékpáros csoportban dühöngött, hogy egy lánc se bír nála 1000km-et sem, rákérdeztünk a használati szokásokra, kiderült, hogy kb egysebességesként használta a 27 fokozatos váltót...
Azt is tapasztalat, hogy nem állítják magukra vagy rosszul látnak neki: Rögtön nyeregcsere, markolatcsere, rájönnek utána hogy mégsem jó, nyilván a kerékpár hibája ez is...
Amúgy meg ekkora keretnél már ott van a 700 és a 920 is a választékban...
Ezen kívül mást nem nagyon fogsz kani, esetleg valami belépő szintű gravel eshet ebbe az árazásba ami amolyan kvázi túragép, még inkább sport-túra.
"Amúgy meg ekkora keretnél már ott van a 700 és a 920 is a választékban..."
És azok mennyivel jobbak?
Tudsz ajánlani fórumot, ahol érdemes lenne érdeklődnöm?
Nagyon nem, én ilyet nem vettem még soha. Mások tapasztalatait ez az oldal foglalja össze, de véleményezés, felhasználói van a Decathlonon is:
Meg kell nézni mi van rajta, a 920 például már hidrotárcsás, több sebességes, SRAM NX 11 sebességes váltással, míg a 700 és az 500 saját márkás microshift váltással szerelt, a 700 mechanikus tárcsafékes.
Egyébként mi a bajod a hagyományos, több első lánctányéros hagyományos túraváltó rendszerrel, elárulod? Én jobban szeretem, könnyebb variálni, megfelelő fokozatot találni.
"Egyébként mi a bajod a hagyományos, több első lánctányéros hagyományos túraváltó rendszerrel, elárulod? "
Most kezdek ismerkedni a dologgal, és elsőre nekem bonyolultnak tűnik és számomra feleslegesnek is. Nem akarok sebességrekordokat dönteni, és nem tervezem nehéz terepre se menni vele. Itt nálunk, legfeljebb 15 -15 Km-es körben kerekeznék, főleg aszfalton, néha bemerészkedve az erdei utakra. Ide szerintem felesleges 21 sebesség, és magát a váltást is szoknom kell. ( Még sosem volt váltós kerékpárom.) Meg sérülékenyebbnek is tartom. Alapelvem hogy az egyszerűbb általában jobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!