Milyen kerékpár felelne meg az igényimnek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Decathlont nézted?"
Néztem. Riverside 500-al szemeztem, az megfelelne a leírtak alapján, meg is néztem az egyik üzletben, de annyi rossz tapasztalatot olvastam róla, hogy elvetettem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"de annyi rossz tapasztalatot olvastam róla, hogy elvetettem"
Mert megveszik és gyilkolják, azt meg egy cirka fél milliós bringa is nehezen tűri, a 120k kategóriás gép meg még annyira sem. Sokan nem tudják hogy kéne használni, csak használják. Volt olyan ember aki túrakerékpáros csoportban dühöngött, hogy egy lánc se bír nála 1000km-et sem, rákérdeztünk a használati szokásokra, kiderült, hogy kb egysebességesként használta a 27 fokozatos váltót...
Azt is tapasztalat, hogy nem állítják magukra vagy rosszul látnak neki: Rögtön nyeregcsere, markolatcsere, rájönnek utána hogy mégsem jó, nyilván a kerékpár hibája ez is...
Amúgy meg ekkora keretnél már ott van a 700 és a 920 is a választékban...
Ezen kívül mást nem nagyon fogsz kani, esetleg valami belépő szintű gravel eshet ebbe az árazásba ami amolyan kvázi túragép, még inkább sport-túra.
"Amúgy meg ekkora keretnél már ott van a 700 és a 920 is a választékban..."
És azok mennyivel jobbak?
Tudsz ajánlani fórumot, ahol érdemes lenne érdeklődnöm?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nagyon nem, én ilyet nem vettem még soha. Mások tapasztalatait ez az oldal foglalja össze, de véleményezés, felhasználói van a Decathlonon is:
Meg kell nézni mi van rajta, a 920 például már hidrotárcsás, több sebességes, SRAM NX 11 sebességes váltással, míg a 700 és az 500 saját márkás microshift váltással szerelt, a 700 mechanikus tárcsafékes.
Egyébként mi a bajod a hagyományos, több első lánctányéros hagyományos túraváltó rendszerrel, elárulod? Én jobban szeretem, könnyebb variálni, megfelelő fokozatot találni.
"Egyébként mi a bajod a hagyományos, több első lánctányéros hagyományos túraváltó rendszerrel, elárulod? "
Most kezdek ismerkedni a dologgal, és elsőre nekem bonyolultnak tűnik és számomra feleslegesnek is. Nem akarok sebességrekordokat dönteni, és nem tervezem nehéz terepre se menni vele. Itt nálunk, legfeljebb 15 -15 Km-es körben kerekeznék, főleg aszfalton, néha bemerészkedve az erdei utakra. Ide szerintem felesleges 21 sebesség, és magát a váltást is szoknom kell. ( Még sosem volt váltós kerékpárom.) Meg sérülékenyebbnek is tartom. Alapelvem hogy az egyszerűbb általában jobb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!