26-os mountain bikeot át lehet valahogy alakítani, hogy
gyorsabb legyen és ne legyen nehéz tekerni?
Egy-két példa, mert ilyen jellegű volt az enyém (és női), de ezek már nagyon öregecskék (igaz, minőségibbek is, mint a mai tescós csodák..):
[link]
[link]
[link]
2022. aug. 21. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
Újként Capriolo sunrise 28 trekking 105 ezer , ettől csak drágább van. 28as retro versenyt Hercules Puch ki lehet fogni 30-40 ezerért is .
2022. aug. 21. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
Egy kicsit igen. Gumi csere de kb.ennyi.
A nehéz tekerni részen pedig nem a bringát kell alakitani,hanem magunkat. Azaz gyenge vagy azért nehéz tekerni.
2022. aug. 21. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem biztos, hogy gyenge. Én írtam, hogy kétféle bicajom van, nos, az egyiken észre sem veszem, hogy tekerni kell, szinte gurul magától, megy mint a szél. A másikon kicsit munkásabb, megérzi a lábam.
2022. aug. 21. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
Jö persze kilehet pattintani minden bringát. Kerámia csapágyak,penge küllős aero felni,aero kormány,sportos üléspozicio,semmi slickk gumi.
És aztán azon kapjuk magunkat,hogy a váz a gyenge pontja a fejlesztéseknek. És annyit költötünkrá,hogy abbol egy másik jobb bringát is lehetett volna venni.
2022. aug. 21. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
Trekking való neked, egyenes kormánnyal. Legolcsóbban korosodó holland import bringát néznék, majdnem virsli gumival, nagy első tányérral. Csomagtartó legyen rajta, csak a kényelem miatt. Ha jó az út és hátival utazgatsz, akkor öregebb outi is szóva jöhet szerintem.
2022. aug. 22. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
17/25 A kérdező kommentje:
Úgy döntöttem adok neki még egy esélyt, most rendeltem új gumiköpenyt, ami keskenyebb, 1,75-ös (jelenleg 1,5-ös felnin 1,9-es félterep gumi van), meg új nyerget, mert azzal is fixen baj van, ugyanis tekerés közben csúszok rajta előre, ami elvileg (olvasgattam a témában) azért lehet, mert nagyon hátul van, de nem tudom előrébb tolni. Ha ezzel lesz változás, akkor valószínű tovább viszem a dolgot és rakok rá nagyobb lánctányért.
Ha előrecsúszol a nyeregben, akkor nem tologatni kell, hanem a dőlésszögén állítani úgy, hogy a nyereg eleje egy szösszenetnyit felfelé álljon. Ezt próbálgatni kell, nekem is sokadszorra sikerült eltalálni hogy se előre, se hátra ne csússzak.
2022. aug. 23. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
Tehát összegezve: Lehet, hogy nagy neked a kerékpár, de inkább ráköltesz a rakat pénzt, mintsem túladj rajta és vegyél egy inkább igényeidnek megfelelőt? Nagyobb lánctányérral nem lesz könnyebb tekerni, szólok előre. Nekem a cross-trekkingemen volt 48 és 36 fogas első tányér is. Ha erőlködés nélkül akartam 25-28km/ó sebességet, akkor hátul a kicsikre, elől meg a közepesre raktam a váltót. Tehát a kerékméret nagyon sokat számít. Egy 26-os monti nem arra van kitalálva, hogy nagy távokat utazz vele kényelmesen.
Ha új kell, én ilyen igényekre beruháznék egy Riverside 100 vagy hasonló szintű 28-as gépbe, nem ezzel próbálkoznék.
Vagy egy ilyesmi használt kéne neked, mint például ez:
[link]
Persze ha használt gépre adod a fejed, akkor nem árt tudnod hogy te milyen magas vagy, és annak tudatában neked megfelelő vázméretűt kell keresned.
2022. aug. 23. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
20/25 A kérdező kommentje:
Nagynak biztosan nem nagy a bicikli nekem, majdnem hogy még kicsi is, a dőlésszögén a nyeregnek nem állítom, mert egyszer csak egy fokozattal feljebb állítottam és már roppant kényelmetlen volt vele menni. Azt tudom, hogy nem fogom vele megváltani a világot, de kíváncsi vagyok még arra, hogy a sima futófelületű keskenyebb gumi segít e valamelyest a kényelmesebb utazásban. Nem a feltétlen gyorsan akarok menni, hanem azt a 23-25 kmh-t kényelmesen tudjam tartani, ami egy mountain bikenak sem feltétlen sok úgy vélem. Ha végképp nem megy a dolog, akkor nézek egy 28-as bringát. :) Amúgy ezek a fejlesztések nem kerülnek sokba és jó részét át tudom ültetni új biciklire ha szükséges a csere
További kérdések: