26-os mountain bikeot át lehet valahogy alakítani, hogy gyorsabb legyen és ne legyen nehéz tekerni?
A gumicserénél jobb ár/érték arányú tuningot nem találsz. A súlycsökkentés anyagi romláshoz vezet :) Vékonyabb, sima gumit vegyél (slick), pl:
"Esetleg országúti hajtőmű hajtókarokkal és hátsó fogaskoszorúkkal?"
A légellenállás még megmarad az áttétel cseréjétől.
Slick gumi.
De a mtb nem ilyen sebessegtekeresre való...
Én gumit cseréltem. Aztán idővel ahogy elkopott a hajtás azt is a koszorút nem bántottam de a hajtókar nagyobb fogszámú verziora cserélődőtt.
(Bár igazából nem lett jobb)
Ha nagyobb távot mész melóba és cipekedsz akkor lehet,hogy jobban járnál egy másik bicajjal.
A kerékméret sokat számít!
Inkább vegyél egy 28-as bicajt!
Természetesen nem SS, hiszen azzal szívnál az emelkedőn. Minimum 7 sebesség és láncváltó. De vehetsz trekkinget, ami mondjuk 21 sebességes, csak vékonyabb kerekű (és lehetőleg aluvázas vagy Cro-Mo). Egyébként a városi és trekking kategóriát régebbi bicajok esetén sokszor összekeverik, sőt, egyes régi városi jellegű bicajokat (fél)versenyként is hirdetnek. Nekem volt ilyen és lehetett is vele hasítani. És nem csak a sarki boltig, hanem alklamanként 70-80 km-t is letekertem vele, még kisebb emelkedőkkel is megbirkózott. És 30 évig szinte hibátlanul működött. Szerettem is, de ellopták.:(
Az újabb bicajoknál már erősebben elkülönül a városi és a trekking kategória, úgyhogy inkább trekkinget keress.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!