Mi van ezekkel a bringákkal a Touron, hogy ennyiszer cserélni kell?





Mert egyszerübb egy új bringát levenni a tartóbol mint neki állni szerelni az út szélén.
Egy esetleges váltó csere+beállitás sosem lesz olyan gyors mint bringát cserélni.
Miért romlikel?
Nagyobb terhelést kap mint amire tervezték,hibás gyártás,nem kiforrot technologia. Túllépték az élet tartamát.





Ki vannak hegyezve azok a bringák a végletekig. Mindenen addig könnyítenek amig csak lehet.
Nem olyanok mint egy parasztbicikli, annak egy felnija nehezebb mint egy komoly versenygép a kerékpárossal együtt. A libakergetőn átmegy az IFÁs Karcsi, leporolod és mész vele tovább. Ezek meg azonnal törnek, görbülnek ha elcsapnak vele egy szúnyogot.





Nem annyira könnyüek. Bár régen olvastam de akkor az UCI határozat szerint a gép 6,8kilónál nem lehet könnyebb.
Ezt úgy határozták meg,hogy megkérdezték valamikor a gyártokat,hogy szerintük mennyire tudnak könnyü biciklit gyártani. Azt mondták hogy 7kg. Az UCI pedig előre látott (nem szokása) és kiatlálta azt a 200g minuszt.
Az igazság pedig az,hogy a gépek könyebbek,de vannak rajta sulyok,hogy meglegyen a kívánt érték.





Mert ezek a kerékpárok erre vannak tervezve. Itt a minél nagyobb teljesítmény a lényeg, nem a tartósság - ha kibírja a szakasz végéig, az bőven elég.
Ez olyan, mint pl. a Forma1, ahol minden futamra kicserélik az összes kopóalkatrészt, hogy a verseny idejére minden t{kéletesen működjön, utána meg már nem számít...





Az nem a bicikli hibája,hogy az F1 autora nem kapsz forgalmit.
A brnigára meg "igen" csengő és lámpa hiányában is.
Meg az F1 kicsit komolyab technika és joval könnyebb vele megölni másokat és magad,mint 1biciklivel.





@5: meg lehet venni, de utcai használatra nem a legalkalmasabbak...
Olyanok veszik, akik szoktak versenyekre járni, kihasználják a képességeit és nem gond, ha mimden verseny után megy a szervizbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!