Ha a váltón H van, akkor könnyebb hajtani?
Csak én vagyok itt eddig.. :)
1 (nagy) -4 ritkán/5/6 (kicsi)
2 (közepes) -2 ritkán/3/4/5 ritkán
3 (kicsi)-1 (nagy)/2/3 ritkán
Ezekben a kombókban kell használni.
A váltón ne tekergesd el a H és L csavarokat. Az arra van, hogy a váltó tudja hol van a legkisebb és a legnagyobb fogaskerék, hogy ne menjen túl rajta.
A karral váltunk, az felteker vagy enged a bovden szálból és úgy ugrik a váltó. Tehát ha nem akar váltani vagy elugrál, az nem a csavarok hibája, hanem a bovdené!
Azt hittem először, hogy valami 2 sebességes agyváltóról van szó.. :D
A többiek most pihenik ki a hétvégi bringázást. :)
A kérdés meg érthetetlen: Kimész -> váltasz -> érzed. Ennyi.
Egyszerűbben a 7-es válasza: Minden első fokozathoz 3-4 hátsót választhatsz. Különben kereszte fut a lánc. Tehát nagytányéron a hátul is a külső lánckerekek, középtányéron a középsők, kistányéron a kicsit.
H -> High -> Nagy. De ez sosem a lánckerékre vonatkozik, hanem az áttételre. Ezért tűnik furának elsőre a H-L csavarok működése. Tehát H-nál lesz nagyobb az áttétel, azaz nehezebb hajtani.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!