Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Egy 85.000ft-os biciklire...

Egy 85.000ft-os biciklire megéri ezt a váltót megvenni? kepkuldes.com/image/9ZDOy5 Vagy inkább vegyek egy új biciklit ami jobb 85.000ft-nál?

Figyelt kérdés

Kaptam egy biciklit a szüleimtől, és már volt olyan hogy a fejemhez vágták hogy 200.000ft alatt nem érdemes biciklit venni... És most azon gondolkodtam hogy lecserélek rajta mindent,

pl: váltó, tárcsaféket, stb..


Csak azt nem tudom hogy meg-e éri új dolgokat venni rá:(


A biciklim neve: galaxy mt35


16/F


2021. ápr. 20. 21:14
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

rendes linket légyszi.


De mire mindent lecserélsz meghülyülsz.

Nem annyi a dolog veszem mást. Csak nyeregcső átmérőböl van vagy 10.

Hátsó agy 3féle szélesség, 6,7,8,9,10,11,12 sebességes. Hozzá több láncszélesség.

Stb...

2021. ápr. 20. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
75%

Nem éri meg foglalkozni. Ha csak ez zavar, hogy mit vágnak a fejedhez, azzal egyáltalán nem érdemes foglalkozni. Nyilván nem mindenkinek a szülei engedhetik meg, hogy százezreket költsenek bringára a gyereknek.

Inkább spórolj, és majd egyszer vegyél egy olyan bringát, amilyet szeretnél! Addig nyúzd ezt! Ha nyáron dolgozol egy hónapot, hozzá rakod amid van, eladjátok ezt a bringát, akkor már lesz egy akkora keret, amiből lehet kifogni jó bringát. Addig tájékozódj, hogy mire meglesz a pénz, tudd, hogy milyen bringára van szükséged!

2021. ápr. 20. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

kepkuldes.com/image/9ZDOy5


Itt a lin


És köszönöm a segítségeteket!😁

2021. ápr. 21. 08:46
 4/12 Wadmalac ***** válasza:

Én azt mondom, ne ezzel kezdd a "tuningot". Ebből a pénzből kijön pár más alkatrész, ami jobban befolyásolja a használhatóságot.


Hidd el, nagy fába vágod a fejszédet, én 14 évesen kezdtem egy 5 gangos Csepellel és évtizedek alatt született abból az aluvázas full Simano600.

Rengeteg pénzből és munkából.

De megérte.

Sokkal jobban szeretem és ismerem, mintha egyben vettem volna.


Ha tényleg rászántad magad, én azt mondom, inkább most egy komplett alivio váltószett, karokkal együtt, kábé ott lesz árban, mint az a sram egy darab váltó.

Aztán majd jöhet a többi frincfranc cseréje is.


A végén kétszer annyiban lesz, mint most egyben egy jobb ló, de legalább magadnak csináltad és részletben költöttél.

2021. ápr. 21. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Rendben:) <3
2021. ápr. 21. 20:04
 6/12 anonim ***** válasza:
Az a baj, hogy erre bármilyen alkatrészt veszel, attól a váz, villa, gyenge minőségű marad, a geometria évtizedekre a mai gépektől... Egy Ft-ot sem éri meg elkölteni rá. A linkelt váltó pedig teljesen elvetélt ötlet, már csak azért is, mert még ezen az összegen kívül magával von legalább még egyszer, de inkább kétszer ennyit. Ha hátul 7 sebességnél többre váltasz, akkor cserélned kell a hátsó kerékagyad (vagy kereket), váltót (elöl is), váltókarokat, lánckeréksort, láncot, hajtóművet, és valószínűleg középcsapágyat is. Mire minden korszerű lesz rajta, elköltöd egy középkategóriás bringa árát, de a te bringád mégis rosszabb lesz, mert az alapok elavultak és gyenge minőségűek, amikre építettél.
2021. ápr. 21. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

"És most azon gondolkodtam hogy lecserélek rajta mindent,"

Mindent? Hasraütve eltapsolhatsz 100-150 ezret is alkatrészekre (erőátvitel, teleszkóp, kerekek, fékek, kisebb bizbaszok...) Józanabb válogatással, mert a 46 ezer Ft-hátsó váltót nem is értem, hogy bányásztad elő, értelmezhetetlen. Akkor már érdemes spórólni még egy százast új gépre.

Ha pl. egy váz szuperjó és szereted, nyilván érdemes rendszeresen cserélgetni ezt+azt. De ha az egész gép alapszintű, akkor én nem tuningolnám a "minden cserével".

Ne értsd félre, ez részünkről nem öncélú fikázás, ezen mindenki átszenvedte magát a kezdetekben, sajnos egy gyenge gép végtelen pénznyelő lehet és sosem lesz olyan jó, mint amilyennek szeretnéd.

2021. ápr. 21. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 Wadmalac ***** válasza:

Ebből egy egész jól használható fép tényleg úgy lenne, hogy a vázon, üléscsövön kívül mindent lecserélsz szép lassan.

Aztán majd a vázat is.


Az én feljebb említett lovamban vagy 5 váz, 10 kerékszett cserélődött, a többi alkatrész meg megszámolhatatlan számban.

1987 és 2000 között kb. 600.000,- Ft-ot költöttem rá. És akkor a forint kicsit többet ért.

A végeredmény egy ennek ÖTÖDÉÉRT eladható bringa volt 2000-re.

Persze hülye lettem volna eladni.

:D

2021. ápr. 22. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

A bringád árának feléert vennél egy váltot....amit amugy használni sem tudnál,mert:nincs hozzá váltokar,nem tud 6,vagy 7 es sort kezelni.egyáltalán nem biztos hogy szeretné a láncod,mert ami most van az szélesebb mint amit a 12es sor megkövetel.



Autos hasonlattal élek talán úgy közérthetőbb. Attol hogy momo sport kormányt teszel egy dacia dusterbe,nem fog gyorsabban menni.


Vegyél inkább újat.

2021. ápr. 22. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 Wadmalac ***** válasza:

Mivel szülőktől kapott ajándékról van szó, én továbbra is a nagyon lassú, alattomos, fű alatti átépítést javaslom, akkor senki sem sértődik, nem kerül egyszerre sokba és a kérdező is lassan megismeri, miből áll a lova és mit érdemes rajta egyáltalán cserélni az ő felhasználási módjához.

A kérdésben szereplő váltót mondjuk indulásként pont nem. :)

2021. ápr. 22. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!