Lánckerék és hajtókar vásárlásnál mire kell oda figyelni?
Pár évet bringáztam, versenyeztem 3x9-cel és semmi bajom nem volt az első váltóval. (Durva sárban be tud állni, de más gond nincs vele.)
Mi bajod volt az első váltóval?
A hajtókarod egyébként lehet, hogy maradhat. Ha bonthatóak a lánckerekek, a középső helyére kell egy narrow-wide lánckerék, 30-34 foggal.
#6!
Nem áll össze kép!
Nagytényérról teszed középsőre? Nagy sebességnél miért teszel ilyet?
Vagy kistányérről tennéd középsőre?
Ha valóban terepen használod, akkor szükséged van ugyanolyan széles áttételre, mint amilyen most van. Tehát 1x12-re lesz szükséged. Ehhez hátsó agyat, hátsó sort és emiatt láncot is kell cserélned. Kell egy NW nagytányér. A 1x rendszernél fontos a láncvonal, ha ezt nem tudod jól belőni, akkor semmi értelme az 1x-nek.
Gyorszáras vagy átmenő-tengelyes a hátsó agyad?
Boostos vagy hagyományos?
Lehet gányolni is, hogy csak lecseréled a hatóművet vagy csak a tányért. De akkor kb. ott vagy, mintha nem használnád az első váltót.
Milyen váltásod van jeleneleg? 3x v. 2x? Mekkora a nagytányér?
3x8
A nagytányér 42 fogas elől.
A hátsó agy gyorszáras. Szerintem nekem elég lenne elől kicserélni, mert nagyjából eddig is csak hátul használtam. Egy kb 34 fogast szeretnék. Aztán ha mégis jobbnak látom lecserélni az egészet akkor lecserélem, de egyelőre nem sok értelmét látom. Persze aki ehez jobban ért az javítson ki ha tévedek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!