Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Melyik kerékpárt vegyem meg...

Melyik kerékpárt vegyem meg ezek közül?

Figyelt kérdés

Nem értek hozzá, azért kérdezem.


Általános használatra, vidékre: földutak, kisebb - nagyobb emelkedők. Nem vagyok nagy sportember, így hetente kb. 4-5x használnám. Néha elmennék vele a boltba. :D

Nem élsportra használnám, hanem szórakozásnak, lehet elvinném néha a fővárosba is közlekedni, ha oda költöznék.


100-120 körül tudok rászánni szállítással, többet nem.


Kinéztem egy MTB-t és trekkinget is.

186 centi vagyok.


MTB:

[link]

[link]

[link]


trekking

[link]

[link]

[link]


2021. ápr. 4. 19:08
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Én mindenképp trekkinget ajánlanék. Arra a célra amit írsz pont ez a legjobb.

Viszont a linkelteknél a Neuzernek nincs elöl telója, azt a csuklód meghálálná.

A másik kettőnél viszont tárcsafék van, az ebben az árkategóriában valami nagyon gagyi lehet, csak bajod lesz vele.

2021. ápr. 4. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Én mindig minden körülmény közt mtb párti vagyok,

De ilyen árkategóriában ezeket hívják ipari hulladéknak...

Ilyen árkategóriában használtak közt viszont már lehet kifogni jobb darabokat... ezek amiket linkeltél, mind a leges legalja... csak bosszúságod lesz velük.

2021. ápr. 4. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Pont faternak keresgéltem ma drótszamarat, akkor találtam ezt:

[link]

Aztán mást választottam neki, tessék ez egy trekking, fele olyan áron mint amiket linkeltél, mégis klasszisokkal jobb felszereltséggel.

2021. ápr. 4. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Ha mégis ilyet veszek, ebben az árkategóriában, akkor mire számíthatok? Nem fogja sokáig bírni? Rossz lesz vele tekerni? Vagy miért számítanak ezek rossznak?


Nekem régi Csepeles MTB van, kb. 20 éve vehettük akkor 20-30e forintért, ami átszámolva ma 60-70e forint lehet.


Azért gondolkodom ebben, mert van x összeg szép kártyán, amit el akarok költeni, és csak itt tudom, és csak ennyit tudok.

2021. ápr. 5. 11:29
 5/12 anonim ***** válasza:

20 éve 20e Ft az ma jóval több pénz.

Emellett a bicajok ára is nagyon elszállt. Jobban fogytak a karantén alatt, mint wcpapír.

Az a kategória, amit 2019-ben 150-ért lehetett megvenni, az most 250-300e (ha egyáltalán van készlet).

Én 2012-ben vettem leakciózva egy viszonylag normálisabban felszerelt trekkinget 100-ért (Kross márkájú) de azon is akadt gagyi alkatrész, pl. monoblokk, felni is hamar szétment.

2021. ápr. 5. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
150 e Btwin 520 , itt kezdődik az olcsó alap vfék stb . Nevesebbek 180 ezer . A Koliken jó , nincs baj vele , mivel nem Cube Merida cimkés ritkábban lopnák el . Használtat kerüld , ami jobb az tulàrazott a roszabbak lomok rögtön újíthatod cserélheted a dolgokat . Boltiak garanciálisak .
2021. ápr. 5. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Nem fogják az egyes alkatrészek soká bírni, de amíg bírják is rossz élményt adnak... pl olcsó tourney váltók terhelésre rosszul reagálnak, tehát pl dombra tekerés közben lassan, pontattlanul váltanak, közben sokszor szalajtják a láncot, csörögnek zörögnek... az olcsó hajtásrendszerek néhány 10km utan mar recsegnek ropognak, rossz minőségű felnibe néhány 10km és a magyar utakon máris 8as...

Sajnos a 20 éves 20-30ezres bringák nem összehasonlíthatóak a mai 60-70ezresekkel... a 20 éves mtb-k, java része 20 év múlva is menni fognak, nyílván nem lesznek már fiatalabbak... a ma 60-70ezresek pedig már 1-2ev múlva sem...

Gusztustalanul benne mindenben a tervezett elavulás, bringáknál minél olcsóbb kategória, anál hamarabb.

Összehasonlítás képen, most vettem egy 90'es évekbeli trek merevvázas mtb-t, full deore lx szettel, fekek, váltók, váltókarok, fékkarok, hajtásrendszer minden deore lx

Ránézesre szinte semmi kopás nincs a hajtásrendszeren, árulkodó, hogy a katalógusban reklámozott gumi van rajta...

Anno német megvette, ment vele pár kört, aztán 20 even át tolta a garázs egyik feléből a másikba, most kilomizta, leleményes magyar hazahozta, és mivel fingja nincs mi az, feltette jófogásra 25000ért...

En meg megvettem faternak.

És gondolhatná bárki, hogy az ilyen egyszeri... stb... de nekem ez jó zsebpénzeket szokott termelni, havonta 4-5ilyet is szoktam találni...

Tessék rögtön itt is egy hasonló:

[link]


Tény, nem egy mai csucsbringa, de még simán megállja a helyet, minőségi alkatrészek, sok sok örömhormont termelhet még...

Ha szépkártyádról akarod költeni a pénzt, vegyél valami más hasznosat, ne iparihulladékot.

2021. ápr. 5. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

#7: amit leírtál nagyrészt mindennel egyetértek, viszont ezt nem értem:

"pl olcsó tourney váltók terhelésre rosszul reagálnak, tehát pl dombra tekerés közben lassan, pontattlanul váltanak, közben sokszor szalajtják a láncot, csörögnek zörögnek..."

Bakker, az alap, hogy nem váltunk nagy terhelés alatt, van szemed, látod, hogy jön az emelkedő. Persze hogy szétkúrod az egész hajtást, ha nyeregből kiállva izomból tekersz és beleváltasz.

2021. ápr. 5. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Hogy a fenébe ne váltanánk terhelés alatt.versenyen meg is lennék lőve, aha nem válthatnék terhelés alatt.
2021. ápr. 6. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
#9: versenyen nem számít, ott minden járulékos veszteség.
2021. ápr. 6. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!