Kb. mennyibe kerülne ezt kerékpár szervizben megcsináltatni?
Az első váltóm most teljesen le van szedve a bicikliről (a váltókar és maga a váltó is, meg a bowden) na és ebben kéne a bowden-t kicserélni, illetve visszatenni a váltót/váltókart és beállítani hogy jól működjön. Illetve a hátsó váltóm kicsit ferdén áll a lánchoz képest, azt is be kéne lőni. Meg egy új integrált középcsapágyat is be kéne tenni (amit vinnék a biciklivel együtt).
Ez mennyibe kerülne így összesen kb? Tudom, eltérő árok lehetnek szervizenként, de úgy nagyjából mennyi?
2-4 ezer között van a bowdencsere, attól függően, hogy kívül futó vagy rejtett.
2-3 ezer között van a monoblokk csere. Nem mindegy, hogy menetes vagy press fit.
Erre még számolj bowdenház cserélt, mert könnyen lehet, hogy szükséges vagy ajánlott. 8-9-nél járunk.
Váltó állítással 9-11e.
Ha a váltótartó fül görbe, akkor el is törhet, lehet, hogy 3-4 ezerrel drágább lesz, ha azt is cserélni kell.
Ha markolatot is kell leszedni, felrakni a váltókar visszarakás miatt, akkor még egy ezressel számolhatsz.
Te jó ég! Véletlenül, laikusként keveredtem ide, ennyire filléres egy bicikli karbantartása, szervizelése? Egy komolyabb típusé is?
A faékegyszerű, 250-es robogómra otthagyom minden szezon előtt a 70-100 000 forintot, kocsinál pedig bármikor benne van akár egy milliós “sztori” is.
#2!
Ezek szervizárak voltak.
Ha hasznélod is a bringát, akkor láncot, hátsó sort, lánctányért, váltógörgőket, fékpofákat, külsőket is cseréln kell évente. Villát is érdemes szervizbe vinni, időnként a fékben is kell az olajcsere.
El tud repülni itt is 100.000 Ft.
Ha versenyzel és éppen szakad az eső, akkor montin egy verseny alatt le lehet daráni hajtás és a fékpofákat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!