Az 1 lánctányéros hajtású bicikliken nincs "keresztbeváltás" jelenség?
Régebbi decathlonos montimon cserélni kellett egyszer szinte az egész hajtást. (új kazetta, új lánc, új lánctányérok előre) Azt mondták a szervizben, hogy azért koptak így el a dolgok, mert túl sokat váltottam keresztbe. Pedig csak kb. 1000 km volt a bicikliben összesen. Bár igaz, hogy egy 90 ezres bicikliről volt szó, nem tudom ez mennyire számít
És pár hónapon belül készülök egy 1x12-es XC montit venni. Első váltó hiányában ezen nem lesz olyan, hogy keresztbe áll a lánc? Nyilván gondolom a kazettához képest középen fog állni a lánctányér elöl, de azért hátul mégsem 7-8 sebesség lesz. Azért érdekel mert kicsit rossz lenne, ha a 40 ezer forintos kazettát, meg a 25 ezres lánctányért is ilyen gyakran kéne majd cserélni. Vagy ezek a drágább cuccok tartósabbak?
vsn olyan fokozat amit ugyanúgy nem bír....
nem keresztbeválzás a neve de a lényeg ugyanaz
Hát, olyan 300-400 ezer felett szinte már minden mountain bike-ról eltűnik az első váltás, mert igazából semmi értelme.
Maximum országútikon meg városi bicikliken van még a drága kategóriában is.
tévedes Óriási nahgy tévedés!!!
1x11gyel vagy akármivel ülj fel pl kispesten /kőbányán a bringára ás tekerj el a HHH-ra tudnál-feltehetőleg nem mert a klasszikus méretezés miatt a lelked kiköpöd-Klüklopsz módjára---
jólmondták minimum 2 tányér elől tapasztalatból mondom megszívtam az elöl 32essel már átalakítottam 42re oké 1x10-11 de így van értelme nme mindneki a Kicceli út környékén lakik ezen el kéne gondolkodni....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!