Kerékpáron Kissebb átmérőjű kereket rakni elölre a légellenállás miatt jö ötlet?
Netpincérkedéshez Nemrég vettem egy 28colos cube cross allroad-ot tényleg gyorsan megy minden úton, pesti macskaköves utakon is gyors, alig érzi a katyukat, de kicsit nehéznek találom az első kerékben lévő dinamója miatt, amit ráadásul ki sem lehet kapcsolni este Ugy világit mint egy autólámpa de nappal minek...
ha már ugyis kicserélem miért ne rakjak előlre kissebbet 26 colosat, hogy szembeszél esetén jobban be tudjak hajolni ,viszont ugy hátszél esetén lassabb lennék? Vagy pesten nem is számit ez mert nem fúj a szél annyira?
Nektek vannak tapasztalataitok?
A rossz útminőségre is érzékenyebb a kisebb kerék, villát is kéne cserélned, geometriát elcseszi, kanyarban döntve le fog érni a pedál, millió baj van vele.
Ha zavar az agydinamó minimális visszafogása, cseréld dinamó nélkülire a kereket, elemes, akkus lámpák sem rosszak.
Szerintem városi légellenállás szempontjából lényegtelen, de ha tényleg ez a vágyad, egy 24 küllős, pengeküllőkkel többet javít a légellenálláson egy 32-36 kerek küllőshöz képest, mint a 26-osra váltás.
Amúgy, ha az a 28-as egy 622-es felnit takar, normális árban vevő lennék a mostani agydinamós első kerekedre, anyám bringájába pont ilyet vadászok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!