Kerékpáron Kissebb átmérőjű kereket rakni elölre a légellenállás miatt jö ötlet?
Netpincérkedéshez Nemrég vettem egy 28colos cube cross allroad-ot tényleg gyorsan megy minden úton, pesti macskaköves utakon is gyors, alig érzi a katyukat, de kicsit nehéznek találom az első kerékben lévő dinamója miatt, amit ráadásul ki sem lehet kapcsolni este Ugy világit mint egy autólámpa de nappal minek...
ha már ugyis kicserélem miért ne rakjak előlre kissebbet 26 colosat, hogy szembeszél esetén jobban be tudjak hajolni ,viszont ugy hátszél esetén lassabb lennék? Vagy pesten nem is számit ez mert nem fúj a szél annyira?
Nektek vannak tapasztalataitok?
régen prototyp-ban gondolkodtak ilyenben azt max pályán(valós)használták...
Boardmann idejére saccolom-de kisérletezés mindig volt és lesz...régen egy 10éve kábé volt egy futár ki ilyen bringát hssznált belvárosban többször is láttam
Szerintem nagyon nem jó ötlet. Megváltozik a bringa geometriája, alacsonyabbra kerül a hajtómű, meredekebb lesz a fejcső és a nyeregcső. Ha sportosabb pozíciót akarsz, tedd alacsonyabbra a kormányt! Van rá több opció:
- hézagolók kivétele a kormányszár alól
- kormányszár megfordítása, ha felfelé álló kivitel
- másik kormányszár, ami lefelé hajlik
- kormány cseréje alacsonyabbra vagy egyenesre, ha a gyári hajlított/emelt kivitel
5-osnak van igaza... komoly változások történnének a bicajon.
a légellenállás meg nem csökken annyival hogy azt meg is érezd.
Ha alacsonabbra akrsz hajolni, vegyél koskormányt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!