Valaki mesélje el, hogy mennyivel jobb egy 250 ezer forintos országúti bringa egy 120 ezresnél? Könnyebb tekerni? Gyorsabb? Vagy mi? Főleg egy 400 ezres
Na tőlem is megkapd...
Jobb. Könyebb. Az alaktrészek is magasabb minőséget képviselnek.
A váz is más lehet. A geometria kicsit kényelmesebb (olcsóbb), a drágább pedig inkább versenyzéshez áll közelebb.
5kiló az 5kiló. Azt érezni fogod,hobby szinten is.
Kerék nagyon sokat számít mivel lényegben azt gyorsitod. Ha a gumi is egy igényes darab az is sokat dob a spíden.
A váltás gyorsasága pontossága is számít.
Pont az mint a miért jobb egy civic type r mint egy sima civic.
Hűha gyorsabb, könnyebb. Ja persze. És őszintén mit nyersz vele ha hobbid a bringázás? 3 percet javítasz az idődön a hármashatár hegyen?
Nem kell szépíteni, jó érzés fullos bringán ülni. Had lássa mindneki, hogy van annyi pénzed bringára mint amiből borsodban fél évig elvegetál egy csóró család...
Ma minden erről szól, mutatni kell, hogy mid van, mire telik, ettől leszel ma valaki. Ilyen világot élünk.
És a kérdéseid csak jönnek, csak jönnek.. Nem fogsz te venni semmit a végén, az a gyanúm. :D
Minden kerékpárra igaz, hogy 200-nál van belépési pont a minőségbe. Ez alatt olyan ügyeskedő cégek termékeit kapod, ahol sok-sok(+sok?) kompromisszumot kell kötnöd. Ha alkalmazkodó típus vagy, esetleg "igényektől mentes" akkor ezen legyinteni lehet. A váltót meg lehet tanulni beállítani, az alkatrészek cserélgetése is tanulható, nem kell tudni váltani hegymenetben fel, elég előtte, stb. stb.
Egy 120 ezres bicaj arra való, hogy néha, rendszertelenül elővedd és olyankor 1-2 órát vagy kevesebbet tölts rajta.
Egy 250es bringával már általánosságban elmondható, hogy elvárhatod, hogy rendszeresen használhasd és mellette ne kelljen folyamatosan nyögnöd valami rosszasága miatt vagy kényelmetlen szokása, esetleg konstans ugyanazon hibájának javíttatása mellett.
400 ezernél már igényes amatőr cuccok jönnek ki. Ott megtapasztalhatja a tulajdonos egy-egy tulajdonságát egy millás bringának.
És a végére adom a kegyelemlövést: a kérdésed SZUBJEKTÍV! Tehát TE menj el kipróbálni 120-250-400 ezreset. TE próbálj különbséget tenni. TE válaszolj a saját kérdésedre pontosan. Ugyanis, ha nem tudsz (a helyi erők segítségével) számottevő különbséget találni az egyik vagy másik között - akkor azt jelenti, hogy az adott kategóriára még éretlen vagy, tehát most nem KELL olyat venned. Később, ahogy fejlődsz és látod a mostani hibáit, akkor majd vehetsz egy olyat, aminél TE nem látsz problémát. Remélem, segített.
@12: majdnem. Hogy ki mit lát, az tökéletesen lényegtelen. Az árát nem fogja senki látni...
Azt sem -de a kerékpárosnak nem mindegy-, hogy pl. egy emelkedőnél visszaváltasz és akár terhelés alatt is azonnal a másik fokozatban van vagy recseg-ropog egy fél óráig, mire a lánc hajlandó átmászni a másik fogasra. Vagy ha meg kellene állni és húzod a féket, akkor harap vagy csak csúszik mint a takony...
Sportolóknál minden másodperc számít, de egy hobbykerékpáros esetén talán még fontosabb, hogy a kerékpár megbízhatóan tegye a dolgát és ne a technikai hiányossággal kelljen foglalkozni.
#12. Az ember űzheti a hobbyját profi szinten.
Ha valaki lovagol annak sem mindegy hogy hintalovon vagy egy telivéren vágtázik.
És igen nyer 3percet az is remek érzés mert aztán lesz belőle 15perc. Es egyszer csak ugy gondolhatja hogy indul 1hobby versenyen.
Voltál már? Ne válaszolj,tudom hogy nem.
Probáldki nem rossz!
Tudod, hogy nem voltam. Wow.
Hát akkor nem tudom mit csináltam idén nagyatádon a hosszú távú triatlonon...
A lenézett, sz@r kb 80 ezres acél outimmal.
"Az ember űzheti a hobbyját profi szinten"
El kell, hogy keseritselek, attól nem leszel "profi", hogy veszel egy fél milliós bringát.
Alexfly
"Az árát nem fogja senki látni"
Hogyne látná? Elég ránézni és be lehet lőni az árkategóriát.
15 vagyok. Tudom hogy nem leszek a profi cucctól profi de,ha megengedhetem magamanak akkor miértne vegyem a jobbat. Vagy a legjobbat. A hintalovas hasonlatom erre tökéletes de van autos is az jobb. De igazából bármi,a jobb cuccal álltalában jobb eredmeny erhetőel. Aztán van amikor már nem,de akkor sem a technika akadályoz,ami egyébként nagyon nem mindegy néha. Baromi rossz erzés amikor kénytelen vagy belátni,hogy nem tudod véghezvinni a dolgot azért mert a cucc nemképes rá...de te igen.
Volt nolyan verseny amit azért kellet feladnom a bringa kilehetle a lelkét menet közben. Így csak a váltót és a fékeket kellet cserélnem.30ezerért. Ha van 200ezres agyváltóm akkor vigan végig toltam volna,mert a nyakig érő sárban egyebet nem nagyon lehetett. De én bírtam volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!