Az nem rossz, ha a bicikli két kerekén eltérő mintázatú gumiabroncs van?
Figyelt kérdés
És melyikre milyen gumi célszerű (inkább aszfalton)? Én úgy képzeltem el, hogy az elsőre kell simább kerek gumi, mert az elforog oldalra és az útra kell tapadnia, és a hátsóra, amit hajtok, ott lehetnek kiállóbb fogak, barázdák, hogy fogjon. Mondjuk az lehet, hogy csak földúton előnyös.2010. júl. 12. 01:21
1/5 anonim válasza:
gyakorlatilag teljesen mindegy, ha nem versenyen indulsz(több enegria nyelődik el a forgó berendezésekben, mint a kerék súrlódása). ha meg igen, akkor illene tudnod
2/5 anonim válasza:
lehet kapni úgynevezett aszfalt, terep és félig aszfalt félig terep gumikat kapni. ha elöl és hátul ugyanolyan (aszfaszt, mármint a mintázat nem számít) akkor a legjobb.
3/5 anonim válasza:
Aszfalton bármiféle rece a gumin csak hátráltat, de olyan nagy jelentősége nincs a dolognak. Nálam a 37 mm széles, kicsit recés, 4 barra fújt gumi és a 28 mm széles, 7 barra fújt tükörsima között 5-8 km/h a különbség, ami nem olyan egetverő.
5/5 anonim válasza:
Nem, oly8 szerintem. Tapasztaltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!