Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Aikidó edzésre járok, de én...

Aikidó edzésre járok, de én úgy veszem észre, hogy eleg selejt edzés, és nem tanítják jól. Tényleg nincs értelme aikidózni, ha önvédelem miatt csinálom?

Figyelt kérdés
Teljesen kezdőként mentem oda két hónapja aikidozni és mit is szólok én bele,ha tök kezdő vagyok ugye mit értek én hozzá ugye,de hadd szóljak bele egy kicsit most. Tehát én azért kezdtem el aikidózni,mert sose tudni,hogy ha az utcán megtámadnak meg tudjam magam védeni. Én viszont úgy látom hogy olyan technikákat tanítanak,hogy ha megtámadnának akkor mire én elovenném azt a teechnikát amit edzésen tanulok akkor engem a támadó ötször levert. Így fogjam a kezét meg,aztán úgy fordítsam csavarjam hátra forduljak vele egyet és aztán vigyem a Földre. Míg ezt végigcsinálom a támadón ezt a fordulós kézfogós "táncot" én leszek hamarabb a Földön. Ez nem önvédelemre való,ez inkább csak egy torna ami a tánchoz hasonló. Bánom,hogy nem Wing stun kungfura mentem,na az önvédelem az biztos. És gyanítom,hogy ezt az aikidót ahova én járok,nem is jól tanítjk,még az edző sem tudná magát megvédeni ha egy kigyúrt csávó odaállna vele szemben. Vélemények? Tényleg nem ér semmit az aikido önvédelemre?

2014. jún. 27. 12:56
1 2 3 4
 31/39 dftgsgvghgev ***** válasza:
61%