Forma 1-es autókat mért kell minden éveben megváltoztatni ennyire?
nem változtatják minden évben..., utoljára 5 éve, 2009-ben volt ilyen, amikor button nyert a brawnnal.
így osztják újra a lapokat. el kellett már venni a redbulltól ezt a behozhatatlan előnyt.
másrészt kellenek az új technológiák/technikák, ami hihetetlen mértékben segíti az utcai autók fejlesztését.
KERS, ERS, turbobenzin
"turbobenzin" LOL
ilyet írsz és vegyünk komolyan?
Az F1 SPORT, és nem arra való, hogy az utcai autókat fejlesszék. Az a Le Mans :P
Itt valószínűleg vmi meleg greenpeace-es lépett akcióba
leszarom komolyan veszel e, de tény hogy a F1-ből számtalan innováiót vettek át az utcai autókba, és jelenlegi újítások egy célja biztosan az utcai autók fejlődésének az elősegítése. pár éven bellül az ERS és a KERS miatt a hybrid autók még durvábbak lesznek. hiába ironizálsz, a benzinturbo a jövő. 100kg/futam. rémlik? fogyasztáscsökkentés. nagyon kis hengerűrtatalomból nagy teljesítmény kevés fogyasztással.
mondok pár dolgot neked, hogy mit vettek át a f1ből
-gumik tartóssága
-féktárcsa
-kipörgésgátló
-"f1" váltó
-üzemanyagspórolás
-aerodinamika
ha véletlenül próbálnád elég hiányos tudásodat bővíteni, akkor ezt nyugodtan nézd végig:
ja és igen,
mi bajod a trubobenzinnel? kérlek meséld el
"
mondok pár dolgot neked, hogy mit vettek át a f1ből
-gumik tartóssága
-féktárcsa
-kipörgésgátló
-"f1" váltó
-üzemanyagspórolás
-aerodinamika
"
az aerodinamikából minimálisat, a többit mint Le Mans-ból szedték.
"jelenlegi újítások egy célja biztosan az utcai autók fejlődésének az elősegítése"
MIÉRT???? EZ ITT A KÉRDÉS! MIÉRT NEM A JÓVAL ÉLETKÖZELIBB LE MANS-BAN UTCAIAUTÓKÁZNAK???
1. ne írj többet capslockkal
2. mindig is a f1 volt az autósportok királya, az autóipar csúcsa, a huzó ágazat, ahonnan mindig is elindultak ezek a dolgok.
turbós kocsik is benzinnel mennek?
van turbobenzin, meg turbodiesel. nem tudom mi ebben a rossz még mindig.
amúgy 5évvel ezelőtt a turbo sokkal elterjedtebb volt a dízel autókban, mint a benzinesekben
"f1 volt az autósportok királya, az autóipar csúcsa, a huzó ágazat"
Na látod, ha azt tudom hogy te így gondolod akkor el se kezdek veled vitatkozni:
1. Az F1 SPORT, és nem 'húzóágazat', mint ahogy a biatlon sem a síelés 'húzóágazata'.
2. Az F1 az autóipar csúcsa. Ez igaz, DE ez nem azt jelenti hogy emiatt az utcai autókba kell kerülnie a fejlesztéseknek. Ugyanis az F1 célja a következő "ki tud gyorsabban megtenni 300km-t?",
ellenben az utcai autózás lényege a "jussunk el A-ból B-be olcsón, attól függetlenül, hogy A és B milyen távolságra van".
Rávilágítok máshogy: egy átlag F1-es maximum (ha egész évben ugyanazt a modellt használják) 600x20 km-t, circa 12000-ret tesz meg. (Ezalatt elfogyaszt 20x8 szett gumit, 7 motort, váltót stb.)
Namármost, ezt a sportot próbálják úgy alakítani, hogy spóroljon (LOL) mindennel. Akkor ki jut el leghamarabb a 60 kör végére? Hát ki, hát senki, mert aki túl gyorsan megy az szinte veszít a mai szabályok alatt :P
Ja, és láttál már te Le Mans 24-et?? Mert látom gőzöd sincs arról hogy az mekkora márka, és milyen dicsőség azt megnyerni, meg hogy azok a kocsik mit bírnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!