Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Hogyan edzek, hogyan izmosodjak?

Hogyan edzek, hogyan izmosodjak?

Figyelt kérdés
Elégé kezdő vagyok ebben, bár pár hete elkezdtem, de nem jól csinálom, mert csak össze vissza, és szeretném megkérdezni, hogy miként edzek úgy, hogy lehetőleg mindenből legyen egy kicsi. Főleg felső test kar, váll, mell, has. És csak otthon érek rá és csak kézi súlyzóm van. Milyen edzést ajánlotok amit érdemes csinálnom, hogy egy kicsit izmosodjak?

2013. máj. 14. 17:22
 1/8 anonim ***** válasza:

Heti 3 napos teljes testes edzés menjen két hónapig, pl egy ilyesmi jó lenne:

[link]

2013. máj. 14. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Mindenféleképen szériábban csináld googléban sok edzésterv van és legyen egy normális étrended arra is ad válaszokat a google :)Ja és ne eröltesd túl magad.Megkérdezhetem hány kilos az egykezes súlyzó?
2013. máj. 14. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
hát 1.25 Kg és 2.5 Kg. os súlyok vannak.
2013. máj. 14. 17:56
 4/8 anonim ***** válasza:
Az kevés lesz, jó lesz ajtót kitámasztani:)
2013. máj. 14. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Montez igaz igaz :)ez nagyon kicsi ha 1000 csinálsz vele akkor se lesz nagy eredmény plusz meg is unod hamar:D
2013. máj. 14. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
hát őszintén nekem még az 5Kg. is sok amikor bicepszre edzek. szal szerintem jó lesz ez még az elején.
2013. máj. 14. 18:04
 7/8 anonim ***** válasza:
Hát én nem tudom de szerintem nagyon kevés ez:)
2013. máj. 14. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
És guggolni, kitörést végezni, vállból nyomni, egykezes evezést végezni, stb?? Nem elég a barbisúlyzó. :)
2013. máj. 14. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu