Biotechusa webshop ügyfélszolgálattal mi a rosseb van?
Leadtam egy rendelést egy hete, ki is fizettem online. Számlát megkaptam emailben. Erre tegnap jön a dpd-től az értesítés, hogy csomagot hoznak nekem a biotechusától, utánvét 21.244 ft. Igen, ennyiért rendeltem, és pont ennyit is fizettem ki, ami le is lett vonva a számlámról. Erre most kiküldik utánvéttel, és hiába próbálom felvenni a kapcsolatot velük, az email címük nem jó, visszadobja a gmail, a telefonszámok mindegyike nem kapcsolható. Most vagy átveszem, és 42 ezrembe került egy 21 ezres csomag, vagy nem veszem át, de akkor is bent van náluk 21 ezrem. Se kép se hang, nem érem el őket. Az emailjük már ezer éve nem működik, már novemberben is visszadobálta a gmail a mailemet, amit küldtem volna nekik.
Tud valaki valamit, hogy ilyenkor mi van?
Na közben ha valakinek segítség a jövőben: a telefonszámokon lehetetlen elérni őket.
Az email címük, amit az automata megrendelés visszaigazoló emailben írnak, hogy azon keresheted őket kérdés esetén, nem jó… Nem webshop@biotechusa.hu (ők ezt írják, hogy ez az…), hanem webshop@biotechusa.com. Ezen fel tudtam venni velük a kapcsolatot, és pár órán belül orvosolták is a problémát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!