Webshopos vásárlásnál kihez lehet fordulni, ki a felügyeleti szerv? Hibás termék esetén, ha már 30 napon túl nem reagálnak, telefon meg folyton foglalt. Fogyasztóvédelem sóhivatal, közvetlen felügyeleti szerv?
Pedig sajnos az, ott dolgozó ismerős szerint is...2011.-ben vettem egy vésőgépet boltban, 160rft-ért, első használatkor leverte a biztit.Csere nem volt, pénzt nem adtak vissza. Írtam. Azóta még nem válaszolt a fogyasztóvédelem.
Valami kereskedelmi felügyeletet, bárkit keresek, aki nem megfelelő üzleti magatartásért le tudja tiltani a működést, engedélyt bevonhat, szankcionálhat, amit amit elkerülendő, olcsóbb a cégnek foglalkozni a garanciákkal.
De legyen neve a gyereknek. Gruppi.hu-n vettem akkumulátorokat, egy sem vesz fel töltést és nem is ad le. Automata üzenetben kértek videót, csináltam, elküldtem, 30 nap után rákérdeztem, de már 8 hete semmi reakció.
strausaustria.hu-tól vettem láncfűrész, nem működik. Még automata válasz email se jött.
happaybag, onlinecenter, grandkupon, bingoo, szonyegarena - új neveken viszont ugyanaz a cég küldi a hírleveleit, kéretlenül, más cégnek neveztetve magát, de csak mert egyik néven fogadtam. Telefonszám, stb ugyanaz.
Se az első ügyfélszolgálata, se a második csoporté nem fogad telefont, mindig foglalt, még olyan sincs, h simán nem veszik fel, mert munkaidőn kívül...
csaló oldalakat felismerő algoritmus, vélemények, tevékenység, múlt, stb alapján %-ban mutatja, mennyi az esélye az átverésnek...de sajnos 97% -osnak mutatja őket, mert nem is lehet véleményezni őket, és erre a scam oldalra én írtam az első értékelést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!