Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Egy on-line boltnak nem...

Egy on-line boltnak nem kötlezeő e-mail-es elérhetőséget biztosítani ügyintézéshez?

Figyelt kérdés
Baromi idegesítő, pl. az ExtremeDigital, ami egy hatalmas on-line bolt, hogy a honlapjukon van olyan hogy Ügyfélszolgálat és alatta egy gomb, ahol szerepel, hogy "e-mail", de igazából átverés, és egy olyan oldalra irányít, ahol 100 különböző almenü van, hogy kiválaszd a problémádat, de sosincs e-mail-es elérhetőség, csak kész válaszok, és nem tudsz velük kapcsolatba lépni, csak telefonon. Ez szerintem átverés, és a fogyasztók megtévesztése, mert direkt becsapnak, másrészt szerintem kötelező is lenne az e-mail-es elérhetőség egy on-line boltál, enm így van? Valmait hibáznak, és én telefonálgassak és halgassam a zenét, stb.?

2017. okt. 24. 12:08
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Tudod miért jobb az info@xyz.hu helyett az online rendszer? Mert így egy ügyfélszolgálatos egyféle üggyel foglalkozhat és nincs leterhelve az egész EGYETLEN maillel.

Az egyik dolga a panasz, a másiké a műszaki kérdések, harmadiké az általános tájékoztatás.

Ez a jó rendszer.

2017. okt. 24. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Nem kötelező. Valamilyen elérhetőség kell, hogy legyen, de lehet az akár postai levélcím, vagy telefonszám is.
2017. okt. 24. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

"Tudod miért jobb az info@xyz.hu helyett az online rendszer? Mert így egy ügyfélszolgálatos egyféle üggyel foglalkozhat"


Nincsen ügyfélszolgálatos! legalábbis e-mail-en! csak kész válaszok vannak a szakori problémákra, de nekem kommunikáció kéne! és nem akarok telefonálgatni az én pénzemen, amikor ők hibáznak valamit

2017. okt. 24. 14:05
 4/11 Koplárovics Béci ***** válasza:
Az olyan eseteknél, ahol van értelme az emailes kapcsolattartásnak, ott van egy "Felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal" gomb, ott tudsz írni nekik és emailben fognak válaszolni. Az összes többi kérdésre elég egyértelmű leírások vannak.
2017. okt. 24. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
2017. okt. 24. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ha a kapnál SMS-ben napi 500 spam-et, te is meggondolnád, kinek adod ki a telefonszámod.
2017. okt. 24. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Az edigital kb egymillió rendelést bonyolít évente,szerinted mennyire lenne leterhelve egy nyomorult mail cím?Ehhez már kiterjedt menürendszer kell,vagy várhatsz a sorodra pár hónapot.

Ez nem egy kisbolt 4 alkalmazottal és 1500 vevővel,lehetetlen úgy szervezni.

2017. okt. 24. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Simán lehet nekik emailt írni elég hamar válaszolnak
2017. okt. 24. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
hova? én egy órát kerestem, de sehova nem tudtam írni, segíts kérlek már
2017. okt. 25. 11:55
 10/11 A kérdező kommentje:
egyébként az meg nem indok, hoyg nagy bolt, azért a törvényeket be kell tartani
2017. okt. 25. 11:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!