Mit tehet a fogyasztóvédelem, ha egy bolt nem hajlandó visszafizetni a visszaküldött termék árát? Illetve mit tehetek én?
Figyelt kérdés
2017. júl. 27. 16:59
1/6 anonim válasza:
hát ennyiből nem tudom ki fog neked válaszolni érdemben.
1. vettél valamit 2006-ban, beszart, és vissza akarod vitetni, és a józan ész módjára nyilván nem akarják visszavenni.
2. két hete vettél egy elektromos fogkefét, megadta magát a motor és nem akarják visszavenni.
most melyik? írjál már vmi részletet légyszi, mer ez így nulla.
2/6 anonim válasza:
Az attól függ. Terméktől, vételtől, visszaküldéstől, egyszóval az eredmény is százféle lehet.
3/6 A kérdező kommentje:
Elálltam a vásárlástól, így visszaküldtem a terméket. 14 napja lett volna a boltnak visszautalni a pénzt, de 2 hónapja ígérgetnek csak.
2017. júl. 27. 17:05
4/6 anonim válasza:
# 3
bocs, de jó hülye vagy. minek küldözgetsz? vidd vissza személyesen, és elkéred a kezedbe a pénzt. Ha nem adják vissza, akkor vásárlók könyve, és azonnal visszakapod az árát.
ha viszont vmi himi humi webshopból rendelted, akkor fátylat is boríthatsz a pénzedre :D
5/6 anonim válasza:
Nem fog a fogyasztó védelem semmit se tenni. Nekünk most volt egy ügyünk , de meguntuk . Hónapokon keresztül, csak a levelezés , az értetlenkedés ment a részükről.
6/6 anonim válasza:
Fizetési meghagyás, ha kártyás fizetés volt akkor chargeback is jàtszik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!