Más is járt már így a GLS-sel vagy csak én? Érdemes panaszt tennem?
Rendeltem hétfőn egy bicikli lámpát mondván kihasználom még az őszt... Szerdán du. jelentkezett a futár, de épp esti suliban voltam, nem tudtam fogadni a hívást. 50 perccel később vissza hívtam, épp ugyanabban a városban voltunk, de Ő már vissza vitte a raktárba a csomagot. Azt mondta másnap hozzák azaz tegnap, csütörtökön, nem hozták azóta sem, nem is kerestek. Ma dél felé kezdett gyanús lenni a dolog, felhívtam a futárt, azt mondta nem tud semmit a csomagról és ráadásul egy közeli városban volt épp, a 2 város között a mi településünkön át vezet az út...
Felhívtam a központi számukat, nem tudtak semmit a csomagról, elkértem a helyi raktáruk számát, nem vették fel a telefont. Én hétfőn megint leszek esti suliba, de ez miatt most el kell majd szaladgálnom közben a város másik részébe ami nekem kényelmetlenséget okoz ráadásul az elmúlt 2 napban végig + még az ígért napon egész délelőtt itthon voltam és nem voltak hajlandóak kiszállítani a csomagot. Van panasz könyvük? Kinél tudok cirkuszt csinálni?
Nekem sosem volt gondolom a GLS-el.
Van csomagszámod ezek szerint, nézd meg hol a csomagod a GLS csomagkeresőben.
"A héten nagyrészben mindig itthon voltam, a telefont mindig árgus szemmel figyeltem. Arról nem tehetek, hogy Ő akkor akarta éppen hozni a csomagot mikor pont nem voltam elérhető utána meg baxik rá... "
Ahol rendeltél, ott nyilván írták, hogy lehetőleg olyan szállítási címet adj meg, ahol 8-17 óra között van valaki. A futárnak nem kötelessége telefonálni, hogy ha nem talál otthon, akkor mégis hol keressen. Az volt a jó fej, amelyik megtette... Más nap(ok)on meg nem telefonált, csak nem volt a megadott címen senki elérhető.
Az viszont furcsa, hogy nem tudják megmondani, hogy hol a csomag.
"ahol 8-17 óra között van valaki. A futárnak nem kötelessége telefonálni."
A GLS egy rakás sz.. semmiféle értesítést nem küldenek.
A DPD-nél pl ez úgy működik,hogy a kiszállítás napján reggel küldenek egy mailt egy 2 órás intervallum megjelöléssel valamint a várható érkezés előtt a söfőr kb 10-15 percel felhív egyeztetés végett.
Az,hogy reggelől estig otthon üljek és még a WC-re se mejek elmenni nyinlvánvaló nonszensz.A GLS-nél egyébként szenzációs ráérzéssel találják meg mikor nem vagy épp otthon.Volt hogy de 10-kor szaladtam el a boltba,természetesen a futár halálpontosan akkor jött,máskor du.2-ig itthon lógattam a f..szom(szabit kivéve természetesen,hiszen kizárólag hétköznap,munkaidőben szállítanak ugye,mikor minden normális ember dolgozik....)szinté úgy alakult,hogy egy órára el kellett mennem itthonról,és miért is ne a futár pontosan akkor jött(volna).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!