Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Feljelenthetek egy éttermet a...

Feljelenthetek egy éttermet a NAV-nál, mert nem ad számlát?

Figyelt kérdés

2015. nov. 13. 19:40
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Nem volt jó a kaja, vagy mi a baj? Amúgy számlát mindenhol csak kérésre adnak, egyéb esetben be kell érned egy mezei nyugtával.
2015. nov. 13. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
Ha el tudod számolni költségként, de mégsem adnak, akkor panaszold be. Egyébként meg minek ?
2015. nov. 13. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
100%
Igen. Csak ad meg a neved és a címed, és írd rá, hogy "zárt adatkezelést" kérsz. (Ilyenkor nem kerül ki a neved és a címed.) Csak a papír alapú és nevesített levelekkel foglalkoznak. Ha stimmel a cím akkor kapsz egy köszönőlevelet, és tájékoztatást a vizsgálódás megkezdéséről. A levél tárgyához ezt írd: közérdekű bejelentés.
2015. nov. 13. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 A kérdező kommentje:

A helyzet a kovetkezo : a ''naturcsirkemell''amit rendeltem tocsogott a zsirban, erezhetoen nem volt friss, a rizs konkretan ropogott es tul volt sozva, ehetetlen volt

szoltam a pincernonek, undormanyos fejjel vette tudomasul, szo nelkul elvitte, anelkul h megkerdezne kerek esetleg valami mast, nem beszelve mar az elnezestkerestol, meg neki allt feljebb

A kasszanal megkerdezte h akkor fizetek vagy mi legyen?! bunko hangnemben es arckifejezessel!!!!Mivel egy budai hotel ettermerol van szo,ahova altalaban a kornyezo irodakbol mennek ebedelni, kikertem magamnak ezt a hangnemet, es megfenyegettem, hogy rossz ertekelest fogok adni nekik a facebookon, es elvarom elnezeskerest mert eddig kimaradt, amire a valasz: na es mi..kit erdekel ..felhaborito, vegulis nem fizettem ki. Ennek az esetnek 3 szemtanuja volt, akik ugyanugy mint en fel vannak haborodva!

Irtam egy hozzaszolast a facebook oldalukra, ahol leirtam az egesz szituaciot, az uzletvezeto nyomban reagalt, hogy pedig ok kertek bocsanatot, es h nem kellet kifizetnem es egyebkent is meg senki sem panaszkodok, ugy hogy nyugodjak le, mindezt tiszteletlenul. Kertem az uzletvezetot h haladektalanul lepjen velem kapcsolatban, ellenkezo esetben megteszem a szukseges jogi lepeseket...ezt nem tette, feljelentett a facebookon, blokkoltak a profilomat.

tudtommal par ember rosszul lett aki ott evett ,es szamlat sem adnak, es az egyik ismerosomon pokot talalt magan mikozben ott ebedelt. Mit tehetek ezugyben?

2015. nov. 13. 20:07
 5/22 anonim ***** válasza:
Vannak éttermek, amik a nevükből élnek, de a színvonalat már nem hozzák. Ne aggódj, ezzel maguk alatt vágják a fát, szép lassan elmaradnak az emberek, kisebb lesz a forgalom. Akkor majd észbe kapnak. A helyedben nem stresszelném magam ezzel, egyszerűen elfelejteném őket, és keresnék egy olyan helyet, ahol kellemes környezetben finomat tudok enni. Nem vagyok híve a jelentgetősdinek, szerintem ne süllyedj odáig.
2015. nov. 13. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

" Ne aggódj, ezzel maguk alatt vágják a fát, szép lassan elmaradnak az emberek, kisebb lesz a forgalom. "


Jah....csak éppen a pincérnőt nem érdekli, meg az éttermet sem nagyon. A hotel valószínűleg tudatosan szorította le a költségvetést, hogy a részvényes tulajdonosok az elvárt extra nyereséget tegyék zsebre, akiket szintén nem érdekel, ha csődbe megy a Hotel, majd támogatnak másikat. Te vesztesz -.-

2015. nov. 13. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
Mit veszítek? Tapasztalataim szerint épp elég színvonalas étterem és szálloda van Budapesten, amiből válogathatok, és ahol nem okoznak csalódást. És ezek még csak nem is a legdrágábbak.
2015. nov. 13. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 A kérdező kommentje:
Ráadásul 4 csillagos a szálloda
2015. nov. 13. 20:30
 9/22 anonim ***** válasza:
100%
Ettél egy rossz ebédet, amit végül ki sem kellett fizetned, neked ez akkora traumát okoz, hogy nem tudsz túllépni rajta?
2015. nov. 13. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 A kérdező kommentje:

Kiábrándító bánásmód,nem azt vártam el, hogy engesztelésként aranytálcán kínáljanak kaviárt, elég lett volna a bocsánatkérés, ehelyett tovább fokozták a tiszteletlenséget és teljesen hülyének néztek..Ahogy lereagáták az egész szituációt, az már tullép egy bizonyos beletörődöm szintet..

Pedig általában minidig a vendégnek van igaza...

Ebből az is látszik h Mo-on a vendéglátás nagyon alacsony színten van

2015. nov. 13. 20:38
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!