Feljelenthetek egy éttermet a NAV-nál, mert nem ad számlát?
A helyzet a kovetkezo : a ''naturcsirkemell''amit rendeltem tocsogott a zsirban, erezhetoen nem volt friss, a rizs konkretan ropogott es tul volt sozva, ehetetlen volt
szoltam a pincernonek, undormanyos fejjel vette tudomasul, szo nelkul elvitte, anelkul h megkerdezne kerek esetleg valami mast, nem beszelve mar az elnezestkerestol, meg neki allt feljebb
A kasszanal megkerdezte h akkor fizetek vagy mi legyen?! bunko hangnemben es arckifejezessel!!!!Mivel egy budai hotel ettermerol van szo,ahova altalaban a kornyezo irodakbol mennek ebedelni, kikertem magamnak ezt a hangnemet, es megfenyegettem, hogy rossz ertekelest fogok adni nekik a facebookon, es elvarom elnezeskerest mert eddig kimaradt, amire a valasz: na es mi..kit erdekel ..felhaborito, vegulis nem fizettem ki. Ennek az esetnek 3 szemtanuja volt, akik ugyanugy mint en fel vannak haborodva!
Irtam egy hozzaszolast a facebook oldalukra, ahol leirtam az egesz szituaciot, az uzletvezeto nyomban reagalt, hogy pedig ok kertek bocsanatot, es h nem kellet kifizetnem es egyebkent is meg senki sem panaszkodok, ugy hogy nyugodjak le, mindezt tiszteletlenul. Kertem az uzletvezetot h haladektalanul lepjen velem kapcsolatban, ellenkezo esetben megteszem a szukseges jogi lepeseket...ezt nem tette, feljelentett a facebookon, blokkoltak a profilomat.
tudtommal par ember rosszul lett aki ott evett ,es szamlat sem adnak, es az egyik ismerosomon pokot talalt magan mikozben ott ebedelt. Mit tehetek ezugyben?
" Ne aggódj, ezzel maguk alatt vágják a fát, szép lassan elmaradnak az emberek, kisebb lesz a forgalom. "
Jah....csak éppen a pincérnőt nem érdekli, meg az éttermet sem nagyon. A hotel valószínűleg tudatosan szorította le a költségvetést, hogy a részvényes tulajdonosok az elvárt extra nyereséget tegyék zsebre, akiket szintén nem érdekel, ha csődbe megy a Hotel, majd támogatnak másikat. Te vesztesz -.-
Kiábrándító bánásmód,nem azt vártam el, hogy engesztelésként aranytálcán kínáljanak kaviárt, elég lett volna a bocsánatkérés, ehelyett tovább fokozták a tiszteletlenséget és teljesen hülyének néztek..Ahogy lereagáták az egész szituációt, az már tullép egy bizonyos beletörődöm szintet..
Pedig általában minidig a vendégnek van igaza...
Ebből az is látszik h Mo-on a vendéglátás nagyon alacsony színten van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!