Vásárlástól való elállás?
Az elmúlt héten interneten keresztül rendeltem egy billentyűzetet viszont az nem felelt meg az elvárásaimnak és szeretnék elállni a vásárlástól.
Írtam a webshopnak és megbeszéltem velük, hogy visszaküldöm a terméket.
Kérdésem az lenne, hogy mi a biztosítékom arra, hogy az eladó nem olyan állapotúnak tüntetni majd fel a terméket mint ahogy én azt visszaküldtem és próbálja meg a nem létező kárt velem kifizettetni?
Ilyen esetben, hogy tudnám bizonyítani, hogy nem tettem kárt a billentyűzetben és kifogástalan állapotban küldtem azt vissza?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az allapotável nem lehet gond mive körülbelül egy órát használtam és az átvétel utáni napon rögtön jeleztem az elállási szándékomat. Készítettem róla több nagy felbontású képet is a biztonság kedvéért. Szerdán jön érte a futár. Remélem nem kötnek majd bele majd semmibe.
Köszönöm a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!