Mit lehet tenni ilyen helyzetben?
Sziasztok
Volt egy telefonom ami szervizből szervizbe járt de nem sikerült megcsinálni így javíthatatlannak minősítették. Nagy huza-vona után kiküldték a csere igazolást amit bevittem a szolgáltatóhoz.Hozzá teszem itt hónapokról van szó. Visszakaptam a pénzt amit befizettem a törlesztőre mert kifutott készülék volt és nem tudtak olyat adni. Így tehát vehetnék másik telefont de a szolgáltató ráült a dologra és a hűségidő olyan mintha még élne és így nem tudok venni új készüléket. Pedig elméletileg elindították a folyamatot de ennek már másfél hete. Nincs készülékem már hónapok óta de mivel hogy előfizuz vagyok így havonta azért a számlák jönnek. De készülék nélkül nem tudom kihasználni sem a lebeszélhető keretemet sem az adat forgalmamat. Kerestem a szolgáltatót már többször is de mindig csak azt mondják legyek türelemmel mert időbe telhet. De könyörgöm.... Több hónap alatt nem tudnak egy ilyen esetet megoldani? Ti mit tennétek? Vagy mit tehetek én? Válaszokat előre is köszönöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!