A garancia kihez tartozik? A gyártóhoz, vagy az eladóhoz? Esetleg mindkettőhöz?
Figyelt kérdés
Ha pl tönkremegy a gyártó, de nekem a garancia lejárta előtt hibás lesz a cucc akkor az áruház állja?
Vagy ha az áruház megy tönkre/vonul ki az országból akkor hol tudom érvényesíteni a garanciát?
2015. aug. 27. 11:59
1/3 anonim válasza:
Ha gyártói garancia van rá akkor mindkettő. Mindegy hogy az eladóhoz viszed vissza vagy a gyártó hivatalos szervízébe adod le. Érdemes leadni a hivatalos szervízbe rögtön mert sokkal gyorsabban lesz kész.
2/3 anonim válasza:
első vagyok ha csak bolti garancia van rá, akkor csak az eladó felelős, de elárulom hogy a bolti garancia a semmivel egyenlő.
3/3 anonim válasza:
Nekem pár hónapja volt egy olyan esetem, hogy egy meghibásodott terméket beadtam garanciába, és pár nappal később az üzlet bezárt és megszűnt. Bár a készülékem valahol még létezik fizikailag, nem irányítottak át se a gyártóhoz, se a szervizhez, hanem egyszerűen visszaadták az árát. Ebből úgy tűnik, hogy az eladó a felelős.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!