Vettem egy cipőt üzletben,2 hét alatt elkezdett foszlani a hasított bőr része mindehol, egyből vissza vittem, felvették a jegyzőkönyvet, és mondták, hogy majd értesítenek. A jogszabály szerint törekedniük kell a 15 napon belüli cserére vagy stb?
15 nap után érdeklődtem, amire mogorván az volt a válasz, hogy 15 munkanapról van szó, ez tényleg így van?
A 15 munkanap is letelt, de nem történt még mindig semmi, mit tegyek?
Bemehetsz érdeklődni megint, szükség esetén írhatsz a panaszkönyvbe és/vagy fordulhatsz a felügyeleti szervhez.
De sokat ne remélj... Pár hete történt eset: egy fiatal lány visszavitt a cécécébe egy két hete vásárolt cipőt, aminek kezdett szétjönni a hátsó része; a cipőt megvizsgáltatta a cég cipésszel, majd közölte, hogy nem térítik vissza az árát, és nem is cserélik ki. A probléma ugyanis - szerintük - az volt, hogy a vevő _hordta_ a cipőt... No further comment needed.
A panaszkönyv említésétől általában megijednek és próbálják összekapni magukat.Olyan marhaságokkal ne hagyd magad befolyásolni, hogy "nem rendeltetés szerű használat, meg az a baj, hogy hordta a cipőt" Bakker ők is tudják, hogy hordani veszik acipőt, nem avitrinbe! Csak a szemétládák így akarnak kibújni afelelősség alól
Ha más nem, nyomtass ki egy erre vonatkozó szabályzatot és dugd az eladó orra alá, hivasd afőúnökét, stb, ne hagyd magad.Ha így sem érsz célt, fogyasztóvédelemnél tegyél panaszt!
Azt mondták, hogy nem tudnak semmit, várjak még.
Eltelt a 15 nap, és az ő állításuk szerinti 15 munkanap is.
Az árát vissza kérhetem, vagy mit csinálhatok most? 24ezres cipőről van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!