Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » A fogyasztóvédelmi törvény...

A fogyasztóvédelmi törvény szerint kötelesek a szervíz hibát kijavítani?

Figyelt kérdés
pénteken elvittem a telefonomat szervízbe mert nem működött rajta egy gomb. A hibát kijavították, de azota a képernyő hibás amit most vettem észre. A gomb javításra adtak fél év garanciát de gondolom ez a hiba nem tartozik bele a garanciába. Ha vissza megyek 3 munkanapon belül, akkor kötelesek a képernyőt megcsinálni ingyen?

#garancia #szerviz #fogyasztóvédelemi törvény
2015. aug. 17. 19:31
 1/5 szántóvető ***** válasza:
ha a telód garis akkor igen,kötelesek javítani ingyen.
2015. aug. 17. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
0%
Nem, szart vettél akkor viseld következményeit.
2015. aug. 17. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
A telefonra már nincs garancia, ilyen esetben mi a teendő?
2015. aug. 17. 19:34
 4/5 szántóvető ***** válasza:
fizeted a javítás költségeit.
2015. aug. 17. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!


Ajánljuk figyelmébe alábbi blog cikkünket:

[link]


Üdvözlettel: NFH Fórum admin1

[link]

2015. aug. 20. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!