Van fogyasztóvédelmi törvény ami előírja hogy bizonyos szervizelés után kötelező új készüléket adni? (Részletek lent)
Figyelt kérdés
Van egy HTC Sensationom, most 4-edszerre van szervizben ugyan azzal a problémával, rendszeresen 2 hetet van bent, majd visszakapom!
Már az előző alkalommal is cserét kértem, de azt mondták hogy nem érzékelik az általam említett problémát! Most videót is vittem nekik, most 3 hete van bent, és még mindíg nem kaptam vissza. Szerintetek érdemes fogyasztóvádelemhez fordulni? Már nagyon hajlok rá, mert nagyon idegesít! Mióta megkaptam a telefont ez a baja. Nincs valami törvény ami erre vonatkozik?
Előre is köszönöm a segítséget!
2012. jún. 12. 20:55
1/6 anonim válasza:
a telenornal 3szerviz utan csere van
2/6 anonim válasza:
Igen igen.... nálunk egy telenor onetouchnak volt képernyőhibája elvitték szervíze nem tudtákmegjavítani és kaptunk egy új telót :D
3/6 anonim válasza:
csak akkor lehet cserét kérni, ha még megvan az 1 év teljeskörű garancia, és csak, ha be lehet bizonyítani, hogy a telefon nem megjavítható. Szóval ha nem érzékelik a problémát vagy állítják, ők megcsinálták, akkor nemnagyon tudod megtámadni. Mi a hibája amúgy?
4/6 A kérdező kommentje:
Furán fog hangzani... de ha vízszintes állapotba kerül akkor hajlandó magától hívni, vagy e-mail írni, elindítani játékokat és hasonlók! Eddig hülyének néztek, de most vittem videót hogy bizonyítsam! Ez a 4. hogy bent van náluk!
2012. jún. 13. 14:39
5/6 A kérdező kommentje:
Nem tudnátok megmondani hogy mi a jogszabály neve ami alapján 3. csere után újat kel adniuk? Esetleg paragrafus, vagy bekezdés a jogszabályból...
2012. jún. 13. 17:50
6/6 anonim válasza:
bocs ebben nem vagyok jartas am en is a onetouch-al szivtam nekem a kamera .em mukodott
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!