A fogyasztóvédelmi hatóságnak lehet névtelenül bejelentést tenni úgy, hogy azzal érdemben foglalkozzanak? És lehet követni az ügy állását?
Miről van szó, az lényeges.
Én most készítem a bejelentésemet egy ügy miatt, mert átvertek. A Gazdasági Versenyhivatal oldaláról le lehet tölteni a hivatalos űrlapot, kinyomtatni, kitölteni, és eljuttatni az oldalon feltüntetett postacímre, és hivatalból kötelesek eljárni az ügyben. Csak rendesen kell kitölteni az űrlapot. (nekem a "Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat..." címen van problémám, azon belül a fogyasztó megtévesztése)
Lehet bejelölni rajta olyat, hogy kéred-e annak a ténynek a titokban tartását, hogy bejelentéssel éltél a GVH-nál.
Közérdekű bejelentéssel több úton is élhet a fogyasztóvédelmi hatóság felé, azonban ahhoz, hogy értesüljön a bejelentés további sorsáról, valamilyen elérhetőséget szükséges megadnia (cím, e-mail cím, telefon, facebook stb.)
A hatóság a Facebookon is megtalálható ezen a linken:
Itt küldhet nyilvános, vagy akár privát üzenetet is a hatóságnak.
Hivatalosan is bejelentheti problémáját, a közigazgatási eljárásról szóló törvény alapján kérheti adatainak zártan való kezelését, így a bepanaszolt nem ismerheti meg a panaszos kilétét, adatait.
Üdvözlettel: NFH Fórum admin1
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!