Fogyasztóvédelmi kérdés! Kanapé probléma. Kit terhel a költség?
Vettem egy közel 200 000 forintos kanapét amivel minőségi problémáim vannak.
Rugós kanapé amin szivacs réteg van, ez a szivacsréteg pár helyen teljesen besüppedt így közel sem olyan kényelmi komfortot ad mint máshol.
A vásárlás helyén felvettük a jegyzőkönyvet, ígéretet kaptam, hogy felveszik a kapcsolatot a gyártóval.
A kanapé azonban 200 km-el a vásárlás helyétől eltérő helyen van, amire az eladó azt mondta, hogy a gyártó "esetleg" kimegy házhoz és megnézi a terméket, de ha nem találja minőségben kifogásolhatónak a kanapét akkor rám terheli a kiszállás költségét, több 10 000 forintot.
Ez így van, ha nem találják a problémádat valósnak jó hogy te fizeted ki, most akkor minden hülyeséget vizsgáljanak ki?
Amerikában ennek már hagyománya van, volt, h valaki azért perelt, mert nem volt a használati útmutatóban, h a ruhát vasalás előtt le kell venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!