Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ilyen esetben hol lehet...

Ilyen esetben hol lehet feljelentést tenni?

Figyelt kérdés

Kiderült tegnap, hogy a T-Home túlszámláz(felhívtam őket, mert nem tetszett a számla összege, folyamatosan emelkedett).

Kiderült, hogy "valami nem stimmel".

Majd elismerte, hogy ez máskor is előfordul!

Aztán az ügyintéző mondta, hogy majd akkor felveszi a panaszom és akkor megtérítik a kárt.

Mondtam, hogy köszönöm nem, nem kell a kárt megtéríteni(kb 10 ezer forint), szeretném felügyeleti szervnek jelenteni.

Felháborít, hogy ez így megy Magyarországon, hogy folyamatosan pakolják rá a plusz összeget, aztán vagy észreveszi az ügyfél vagy nem.

Ha észreveszi az ügyfél akkor max visszafizetjük.

Normális helyeken ez lopásnak, csalásnak számít.

A legjobb, hogy felhívtam a fogyasztóvédelmet, azok meg kb leszarták az egészet.

Neten rákeresve olvastam, hogy nem is olyan rég kapott a T-Home 160 milliós bírságot, mert nem a szerződésben foglaltaknak megfelelően jártak el.

Szeretném, ha utána járna az arra jogosult szerv és kivizsgálná, hogy vajon hány embert vernek át hónapról-hónapra.



2015. febr. 21. 11:09
 1/8 anonim ***** válasza:
T-mobilnál már én is gondolkoztam hogy bemegyek kiverni a balhét, mert utóbbi hónapokban rendszeresen 1-2 ezerrel több a számla, pedig nem is telefonálok.
2015. febr. 21. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Rendőrségen tudsz feljelentést tenni, ahogy minden másért is.
2015. febr. 21. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Nem csak te jártál így. Egyik ismerősöm pár hónapja fizetett elő és olyan szolgáltatást is kiszámláztak neki, amit nem is kért. Persze aztán neki is jóváírták, de gondolom elég sokan szarnak rá, kvázi sok kicsi-sokra megy.


Ha a fogyasztóvédelem is leszarja, akkor nem tudom, hogy hová lehet fordulni, komolyan.

2015. febr. 21. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Király, de mondom a legjobb, hogy pofa nélkül elismerik, hogy "van ez így".

Ez kb olyan, hogy bemegyek a boltba, elveszem a csokit aztán ha nem fognak meg akkor jól van, ha meg rajta kapnak akkor meg felajánlom nagylelkűen, hogy visszaadom.

A pofámról leég a bőr.

2015. febr. 21. 13:02
 5/8 anonim ***** válasza:
Abszolút igazatok van. Velünk az Invitel játszotta el azt, hogy más szolgáltatást nyújt mint ami a szerződésben szerepelt. Az ügyfél vagy észre vagy nem, azóta szolgáltatót váltottunk.
2015. febr. 21. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Tudtommal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a felügyeleti szerve, így ott lehet panaszt tenni. Esetleg a Gazdasági Versenyhivatalnál, ha tömegesen fordulna elő.
2015. febr. 21. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ilyet nekünk már az egyetemen is eljátszottak Neptun rendszerben 1-2-szer.


Évekre visszamenőleg írtak ki díjakat pótleadásért, meg nem teljesített vizsgákért. Utólag sem térítették vissza, vagy talán aki nagyon kardoskodott annak megoldották. De az emberek többsége ugye nem fog 1-2 ezer forintokon balhézni, meg átnézés nélkül befizeti aztán nem kevés plusz bevételre tesznek szert ilyennel...

2015. febr. 21. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Kössz a válaszokat
2015. febr. 23. 14:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!