Üdv! Ki vállalja a garanciát?
Egy hazai telekommunikációs cégtől vásároltam egy adott márkájú telefont.
4x vittem eddig szervizbe a telefont,2x a akitől vettem,2x gyártói szakszervíz,mindig úgy adták vissza,hogy kész,működik.1 napon belül mindig elromlott.
Hibás a telefon,nem tudják javítani,de mindig visszakapom -aláírva,pecsét,működik..
Még él a garancia,bementem az üzletbe ahol vettem,hogy cserét kérek,mert nem javítva kapom vissza a telefont.
Azt mondták,hogy a felelősség nem az övék hanem a telefon gyártójáé.
Mondtam,hogy én pedig önökkel vagyok jogviszonyba,önöktől vásároltam a készüléket,semmi közöm a telefon gyártójához,a jótállási jegyen az önök cége szerepel,nem pedig a telefon gyártójáé.A válasz az volt ,hogy akkor is a gyártó szakszervize dönti el,hogy a készüléket nem lehet javítani,és szükséges a csere,és ha ők ezt írásban igazolják,akkor jár a készülék csere.
Ez jó lenne,ha a telefon gyártói szakszervize megtenné ezt..de nem teszi hanem javításra beveszi a telefont,és itt megakad az egész történet..
A legidegesítőbb,hogy a telefon gyártójára mutogatnak,mert szerintem alapvetően nekik kellene megoldani a problémámat,mert velük vagyok jogviszonyban,velük kötöttem szerződést és az ,hogy azontúl ők hogy rendezik a dolgot a telefon gyártójával az engem már nem érdekel,semmi közöm hozzá.
Nem tartom korrektnek ezt az ügyintézést..
rosszul gondolom?
Valaki nyissa fel a szemem..
Ilyenkor hogyan tovább?
Fogyasztóvédelem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Volt nem egy olyan ismerősöm, akinek karcos lett a telefonja, visszavitte, bekamuzott valami hibát és újat kapott. Téged meg rendes hibával sz..patnak? Milyen surmó gyártó telefonja ez? Érdekelne, mert nem akarok belefutni a telefonjaikba.
Egyébként a kérdésedre válaszolva az a gond, hogy ők tényleg nem kötelesek cserélni amíg meg tudják javítani. És ha meg tudják és jó 2 napig, akkor se szólhatsz semmit.
Én értem,hogy végső soron a telefon gyártóját terheli,de én jogilag ,telefon vásárlási szerződés szerint kitől várhatom el,hogy egy működőképes telefon legyen a kezemben?
Szerintem nem a telefon gyártójától.
Nem jó két napig se a telefon.
A hiba,hogy ha alkalmazást felteszek akár egyet is lefagy a telefon.
Tehát nem alkalmas az okostelefon rendeltetésre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Végül visszavásárolják a telefont...
Csak azt nem értem mért kellett ehhez háborúznom,hogy korrektek legyenek.Mind1..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!