Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Üdv! Ki vállalja a garanciát?

Üdv! Ki vállalja a garanciát?

Figyelt kérdés

Egy hazai telekommunikációs cégtől vásároltam egy adott márkájú telefont.

4x vittem eddig szervizbe a telefont,2x a akitől vettem,2x gyártói szakszervíz,mindig úgy adták vissza,hogy kész,működik.1 napon belül mindig elromlott.

Hibás a telefon,nem tudják javítani,de mindig visszakapom -aláírva,pecsét,működik..

Még él a garancia,bementem az üzletbe ahol vettem,hogy cserét kérek,mert nem javítva kapom vissza a telefont.

Azt mondták,hogy a felelősség nem az övék hanem a telefon gyártójáé.

Mondtam,hogy én pedig önökkel vagyok jogviszonyba,önöktől vásároltam a készüléket,semmi közöm a telefon gyártójához,a jótállási jegyen az önök cége szerepel,nem pedig a telefon gyártójáé.A válasz az volt ,hogy akkor is a gyártó szakszervize dönti el,hogy a készüléket nem lehet javítani,és szükséges a csere,és ha ők ezt írásban igazolják,akkor jár a készülék csere.

Ez jó lenne,ha a telefon gyártói szakszervize megtenné ezt..de nem teszi hanem javításra beveszi a telefont,és itt megakad az egész történet..

A legidegesítőbb,hogy a telefon gyártójára mutogatnak,mert szerintem alapvetően nekik kellene megoldani a problémámat,mert velük vagyok jogviszonyban,velük kötöttem szerződést és az ,hogy azontúl ők hogy rendezik a dolgot a telefon gyártójával az engem már nem érdekel,semmi közöm hozzá.

Nem tartom korrektnek ezt az ügyintézést..

rosszul gondolom?

Valaki nyissa fel a szemem..

Ilyenkor hogyan tovább?

Fogyasztóvédelem?


2014. nov. 21. 20:18
 1/8 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelemben a jogászok tudnak pontos eligazítást adni, de szerintem ez már valóban a gyártót terheli, hiszen ha minden szervízben átfutott többszőr, az már komoly gyártási hiba, anyaghiba következtében működésképtelen és erről az eladó cég nem tehet
2014. nov. 21. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Volt nem egy olyan ismerősöm, akinek karcos lett a telefonja, visszavitte, bekamuzott valami hibát és újat kapott. Téged meg rendes hibával sz..patnak? Milyen surmó gyártó telefonja ez? Érdekelne, mert nem akarok belefutni a telefonjaikba.


Egyébként a kérdésedre válaszolva az a gond, hogy ők tényleg nem kötelesek cserélni amíg meg tudják javítani. És ha meg tudják és jó 2 napig, akkor se szólhatsz semmit.

2014. nov. 21. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Én értem,hogy végső soron a telefon gyártóját terheli,de én jogilag ,telefon vásárlási szerződés szerint kitől várhatom el,hogy egy működőképes telefon legyen a kezemben?

Szerintem nem a telefon gyártójától.

2014. nov. 21. 20:49
 4/8 A kérdező kommentje:

Nem jó két napig se a telefon.

A hiba,hogy ha alkalmazást felteszek akár egyet is lefagy a telefon.

Tehát nem alkalmas az okostelefon rendeltetésre.

2014. nov. 21. 20:51
 5/8 anonim ***** válasza:
Minden esetben az, akitől vetted, pontosan a körbeküldözgetések elkerülése miatt. A kereskedő persze, hozzád hasonlóan, szintén anyázhat a gyártó felé, de ahhoz neked semmi közöd nem kellene, hogy legyen.
2014. nov. 21. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Melyik gyártó ez?
2014. nov. 22. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
sa.....
2014. nov. 22. 11:44
 8/8 A kérdező kommentje:

Végül visszavásárolják a telefont...

Csak azt nem értem mért kellett ehhez háborúznom,hogy korrektek legyenek.Mind1..

2014. nov. 27. 02:26

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!