Boltban vásároltam új MAKITA láncfűrészt amire netes regisztráció, után 3 év garanciát kaptam. Eltelt 1év és a termék meghibásodott. Felhívtam a szervizet, ahol a gép sorszáma alapján, rendszerükben beazonosították, a fűrészemet?
Figyelt kérdés
Sajnos garancia papírját,és a számlát nem találom.
Ilyen esetben,mi a teendő? Hová forduljak? (Fogyasztóvédelem)
2014. márc. 7. 18:02
1/6 anonim válasza:
Miért akarsz hatósághoz fordulni? Elszórtad a fűrész papírjait, ezért nem fogják megjavítani, kicserélni. Nem voltál képes 2 nyavalyás papírra vigyázni és még neked áll feljebb? Nevetséges ...
3/6 anonim válasza:
Papir nelkul sajnos nem fogjak megcsinalni.
4/6 anonim válasza:
Ilyen estben az a teendő hogy beadod szervízbe kifizeted a javítást. Majd megfogadod hogy máskor el teszed az iratokat.
5/6 anonim válasza:
A papírokat azért is érdemes megtartani, hogy igazolni tudd hogy nem lopott a géped.
6/6 anonim válasza:
Egyébként ha megállapítják hogy nem rendeltetésszerűen lett használva, akkor így sem-úgy sem javítják garanciában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!