[Garancia kérdés] Ebben a helyzetben mit léphetnék?
Idén februárban vettem egy Sony Xperia SL típusú telefont egy megbízhatónak, és jónak tartott GSM boltból. Mint új telefont vettem. Pár hónap múlva használhatatlanná vált a jack dugasz, ezért visszavittem garanciába. Megcsinálták. Nem kellett 3 hét, és újra be kellett vinnem emiatt, és a kijelző miatt, ami pixelhibás volt. Megint javították, december 6-án hoztam el. Most ismét rossz a jack, a kijelző pedig a telefon hőmérsékletének függvényében besárgul. Mondanom sem kell, nagyon idegesít a dolog, hogy anno drágán vettem több évre egy okostelefont, amit lassan használni sem tudok, mert folyton szervizben van. Éppen ezért elkezdtem utánakérdezősködni, hogy nem-e lehet konkrétan cserélni az egész eszközt. Több, a kereskedelemben dolgozó ismerősömtől is azt a választ kaptam, hogy a 3., vagy a 4. (ebben eltért a mondandójuk) javítás után (ha ugyan az a hiba) lehetőség van az új eszköz kérésére. Azt szeretném kérdezni, hogy ez tényleg lehetséges, vagy van valamilyen buktató? Próbáltam a fogyasztóvédelemnél érdeklődni, de sajnos sehol nem találtam olyan kapcsolati lehetőséget, ahol érdeklődhetnék. Ellenben bejelentéshez találtam elérhetőséget.
Előre is köszönöm a válasz(ok)at!
Egy hosszabb, de részletesebb történetet még tudok adni, ha szükséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!