Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Megteheti ezt a mobilszolgáltató?

Megteheti ezt a mobilszolgáltató?

Figyelt kérdés

16 éves korom óta van telefonom, először féltégla méretű, most az egyik legalapabb, sima Nokia,a típusa mindegy is, nem okostelefonról van szó.Eleinte Dominó kártyás voltam, majd, miután saját keresetem lett, és szüleim is látták, hogy nem vagyok hülye, tehát nem csinálok sok tízezres számlákat, előfizetéses lettem. Fizettem a számlákat korrekten, határidőre, ahogy kell. Egyetlen egyszer felejtettem el,szeptemberben, emiatt fizettem is szeptemberben büntit(késedelmi pótlékként asszem talán egy ezrest). Befizettem. Korrektan, időre, sőt, határidő előtt két nappal


Erre ma küld a szolgáltató egy sms-t(pff!), hogy a cég,aminek dolgozom(és aminek egyébként apám az egyik volt vezetője), az apám utódjának(nevezzük Misinek) tudta nélkül megszüntette az én mobilszámomat, és egyetlen lehetőségem van, új számot venni, amit megtehetek a központjukban - persze pénzért.


Most komolyan gondolják, hogy 3000 embernek írjak e-mailt vagy sms-t arról, hogy ez és ez lett az új mobilszámom?


Lehet valamit tenni?



2012. dec. 28. 17:19
1 2 3
 1/25 A kérdező kommentje:

A mai megszüntetés előtt egyetlen telefonhívást, smst, semmit nem kaptam, csak nyáron kaptam egy smst, és ennyi. Akkor azt jeleztem az illetékesnek, de akkor azt mondták, ne foglalkozzak vele.


Most pedig se szó, se beszéd, kikapcsolják, ennyi?

2012. dec. 28. 17:25
 2/25 A kérdező kommentje:
ja, most direkt végignéztem, minden számlám be van fizetve, semmi tiltott dolgot nem csináltam(se telefonon, se amúgy),tehát NEM üzletelek drogokkal, gyerekekkel és semmi illegálisat nem csinálok...
2012. dec. 28. 17:26
 3/25 anonim ***** válasza:

zavaros,

ez a saját számod volt vagy a cégé ?

2012. dec. 28. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 A kérdező kommentje:

Apám dolgozott egy cégnek, mint csúcsvezető(betöltötte a 65-öt, de már 60 évesen elküldték nyugdíjba és 5 évig sétált, ami annyit tesz, hogy néha, ha abban az öt évben kellett, akkor kampányszerűen dolgozott, amúgy meg itthon nyírta a füvet, ásta a kertet, meg amit kellett épp itthon, tehát túlnyomórészt itthon volt)


Ennek a cégnek a céges telefonját használtuk én is, anyu is amíg apu ott dolgozott. Aztán apu eljött a cégtől nyugdíjba(betöltötte a 65.-öt, ami ma még Magyarországon egyelőre a törvényes nyugdíjkorhatár - off: ennél ne is legyen magasabb, mert az öregek miatt a fiatalok tömege nem tud hol dolgozni,mert mamókák meg papókák foglalják a helyeket off vége , erre anyuval írásban kértük, hogy a számlákat és a számot írják át a cég nevéről a mi nevünkre, hiszen innentől mi felelünk azok befizetéséért. Ezt papíron megtették - elvileg- azóta fizetjük is korrekten a számlákat, erre ma kapok egy SMS-t(pfff, ezen vagyok csak igazán kiakadva, annyira se vették a fáradságot, hogy felhívjanak...), melyben kategorikusan közlik, hogy a mai naptól a számunk megszűnt.

2012. dec. 28. 17:36
 5/25 A kérdező kommentje:
ja és közlik, hogy a szám is megszünt, ami azért aggályos, mert a számom eredetileg dominós szám volt, amit 2 évig - amíg nem kaptam anyuéktól bizalmat, hogy nem csinálok nagy számlát- vagyis 16-tól 18 éves koromig - dominósként használtam. Most nem tudok - szerintük - mást tenni, minthogy számot váltok, a baj csak az, hogy ezt a számot kb. több ezer ismerősöm, partnerem, üzletfelem tudja, most ha mindenkit felhívok vagy mindenkinek sms-t küldök, hogy "figyi, ez és ez lett az új számom, a régin ne hívj!" azon akkorát "kaszál" (persze kin máson, mint rajtam) a t-mobile, mint a huzat.
2012. dec. 28. 17:39
 6/25 Komplikato ***** válasza:
78%
Ha flotta előfizetés volt és vagy megszűnt a flotta előfizetés vagy váltott a cég, akkor arról nyilván nem értesítették az összes telefon tulajdonost.
2012. dec. 28. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:
62%

Képzeld el, megteheti!


"...3000 embernek írjak e-mailt vagy sms-t arról, hogy ez és ez lett az új mobilszámom?"


Egy jó telefonon néhány gombnyomás és mindenki értesítve van!

2012. dec. 28. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim válasza:
29%
Mindenképpen be kell menni az ügyfélszolgálatra, és utána kell járnod, mi a gond. Bár nem ennél a szolgáltatónál vagyok, de biztosan találsz valakit, aki foglalkozik is a bajoddal, ha már ennyi ideje fizetsz pontosan. Ezt minimum megérdemled.
2012. dec. 28. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 A kérdező kommentje:
7-es, nem azt mondom, hogy egy utolsó kacadék telefonom van, de ilyen okostelefonokra meg szuperkütyükre, amiken operációs rendszer fut és olyan okosak, mint egy miniszámítógép, na ilyenekre nekem nem telik...
2012. dec. 28. 18:18
 10/25 anonim ***** válasza:
67%

Ha jól értem, volt egy dominós telefonod, amit az a cég fizetett, ahol apukád csúcsvezető volt.

Utána előfizetésesre váltották.

A te előfizetéses telefonod és az anyukád előfizetéses telefonját is a cég (ahol apukás csúcsvezető volt) fizette egészen addig, amíg apukád be nem töltötte a 65.életévét.

Akkor kértétek, hogy a cég írassa át a ti nevetekre az előfizetést.

Mit tett a cég?

Benyújtotta az előfizető változtatási kérelmet a mobilszolgáltatóhoz?

Átírták a nevetekre az előfizetői jogviszonyt?

Melyik szolgáltatónál vagytok?

(az, hogy először dominós voltál, azután előfizetésesre váltottál, a történtek szempontjából lényegtelen)

2012. dec. 28. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!