Megteheti ezt a mobilszolgáltató?
16 éves korom óta van telefonom, először féltégla méretű, most az egyik legalapabb, sima Nokia,a típusa mindegy is, nem okostelefonról van szó.Eleinte Dominó kártyás voltam, majd, miután saját keresetem lett, és szüleim is látták, hogy nem vagyok hülye, tehát nem csinálok sok tízezres számlákat, előfizetéses lettem. Fizettem a számlákat korrekten, határidőre, ahogy kell. Egyetlen egyszer felejtettem el,szeptemberben, emiatt fizettem is szeptemberben büntit(késedelmi pótlékként asszem talán egy ezrest). Befizettem. Korrektan, időre, sőt, határidő előtt két nappal
Erre ma küld a szolgáltató egy sms-t(pff!), hogy a cég,aminek dolgozom(és aminek egyébként apám az egyik volt vezetője), az apám utódjának(nevezzük Misinek) tudta nélkül megszüntette az én mobilszámomat, és egyetlen lehetőségem van, új számot venni, amit megtehetek a központjukban - persze pénzért.
Most komolyan gondolják, hogy 3000 embernek írjak e-mailt vagy sms-t arról, hogy ez és ez lett az új mobilszámom?
Lehet valamit tenni?
A mai megszüntetés előtt egyetlen telefonhívást, smst, semmit nem kaptam, csak nyáron kaptam egy smst, és ennyi. Akkor azt jeleztem az illetékesnek, de akkor azt mondták, ne foglalkozzak vele.
Most pedig se szó, se beszéd, kikapcsolják, ennyi?
zavaros,
ez a saját számod volt vagy a cégé ?
Apám dolgozott egy cégnek, mint csúcsvezető(betöltötte a 65-öt, de már 60 évesen elküldték nyugdíjba és 5 évig sétált, ami annyit tesz, hogy néha, ha abban az öt évben kellett, akkor kampányszerűen dolgozott, amúgy meg itthon nyírta a füvet, ásta a kertet, meg amit kellett épp itthon, tehát túlnyomórészt itthon volt)
Ennek a cégnek a céges telefonját használtuk én is, anyu is amíg apu ott dolgozott. Aztán apu eljött a cégtől nyugdíjba(betöltötte a 65.-öt, ami ma még Magyarországon egyelőre a törvényes nyugdíjkorhatár - off: ennél ne is legyen magasabb, mert az öregek miatt a fiatalok tömege nem tud hol dolgozni,mert mamókák meg papókák foglalják a helyeket off vége , erre anyuval írásban kértük, hogy a számlákat és a számot írják át a cég nevéről a mi nevünkre, hiszen innentől mi felelünk azok befizetéséért. Ezt papíron megtették - elvileg- azóta fizetjük is korrekten a számlákat, erre ma kapok egy SMS-t(pfff, ezen vagyok csak igazán kiakadva, annyira se vették a fáradságot, hogy felhívjanak...), melyben kategorikusan közlik, hogy a mai naptól a számunk megszűnt.
Képzeld el, megteheti!
"...3000 embernek írjak e-mailt vagy sms-t arról, hogy ez és ez lett az új mobilszámom?"
Egy jó telefonon néhány gombnyomás és mindenki értesítve van!
Ha jól értem, volt egy dominós telefonod, amit az a cég fizetett, ahol apukád csúcsvezető volt.
Utána előfizetésesre váltották.
A te előfizetéses telefonod és az anyukád előfizetéses telefonját is a cég (ahol apukás csúcsvezető volt) fizette egészen addig, amíg apukád be nem töltötte a 65.életévét.
Akkor kértétek, hogy a cég írassa át a ti nevetekre az előfizetést.
Mit tett a cég?
Benyújtotta az előfizető változtatási kérelmet a mobilszolgáltatóhoz?
Átírták a nevetekre az előfizetői jogviszonyt?
Melyik szolgáltatónál vagytok?
(az, hogy először dominós voltál, azután előfizetésesre váltottál, a történtek szempontjából lényegtelen)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!