Kötelesek kicserélni az újonnan vett hibás telefonomat?
Vettem egy telefont és aznap mikor hazahoztam már jelentkezett hiba...másnap visszavittem h éljek a 3napos cserével de az üzletben ugye mondták h ők nem cserélhetik ki hanem elküldik szervizbe és ott eldöntik...visszaküldték és ráírták h nem vok rá jogosult(nyilván nem nézték meg rendesen)...hazahoztam 2napig semmi baj majd megint és egyre rosszabb egyre több hiba...visszavittem újra az üzletbe ahol csináltak egy szoftver-frissítést és egy új memóriakártyát is kipróbáltunk hátha az a baj...hazahoztam mondták nézegessem nyomkodjam és újra jelentkezett a hiba...holnap viszem vissza h küldjék el megint a szervízbe...jegyzőkönyvet írtunk melyen rajta van a dátum h én a 3napon belül visszaküldtem!ilyenkor még lehet ezzel élni?igaz h eltelt jóval több idő, de ők cseszték el hisz nem ellenőrizték RENDESEN tehát jogomban áll a cserét követelni és nem azt h próbálják meg megjavítani?
előre is köszönöm!
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!