Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Igaz, hogy ha nem vagyok...

Igaz, hogy ha nem vagyok megelégedve egy szolgáltatással, akkor a hűségídő letelte előtt megszüntethetem?

Figyelt kérdés

Konkrétan a Digi tv-re gondolok. A házon (bérelt) parabola van, az egészet a saját szakemberük szerelte-állította be. Ennek ellenére a műsorok egy része élvezhetetlen, a kép állandóan kikockásodik, a hang gyakran teljesen elmegy, a kép lefagy, arról akár ne is beszéljünk, hogy ha tőlünk 10 km-re megjelenik egy felhő, akkor már meg is szűnik az adás (("Rossz, vagy nincs jel").

Ha fizetek a szolgáltatásért, az a minimum, hogy rendeltetésszerűen kívánom használni-élvezni. Esetleg a fogyasztóvédelem foglalkozik ilyennel?


2008. febr. 18. 22:21
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a fogyasztóvédelemhez fordulhatsz ezzel. Kizártnak tartom, hogy olyanért kellene fizetned, ami használhatatlan. Mégha hűségnyilatkozatot is tettél.
2008. febr. 19. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Ne forduljon a fogyasztóvédelemhez. A szolgáltatás megfelelő beállítás esetén elérhető, mindenféle gond nélkül. Vagyis ne a fogyasztóvédelemnél kezdje, hanem reklamálja meg az ügyfélszolgálaton. Ki fognak menni, és be fogják becsülettel állítani. Ha az sem hozott eredményt, akkor próbálja meg mégegyszer a hibabejelentést, azt követően már érdemes írásban megküldteni. Ha arra sincs érdemi reakció, akkor felbonthatja a szerződést, fordulhat a fogyasztóvédelemhez, stb. De előbb próbálják már meg békés úton rendezni. Az, hogy te magadban forrsz, hogy sz..r valami, attól még a szolgáltató nem fogja tudni, hogy nálad nem működik.
2008. febr. 20. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
A második válaszolónak: A gond az, hogy ez nem egyedi jelenség. Az ismerősi körömben, akinek Digi tv-je van, mindenki ezekkel a gondokkal küzd. Gondolom, nem én lennék az első, aki panasszal fordul hozzájuk. Felesleges köröket pedig nem szeretek futni. A tanácsot köszönöm, de a kérdésem tisztán jogi természetű volt.
2008. febr. 20. 22:22
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
A 2.válaszolónak igaza van.Mivel akarod bizonyítani a szolgáltatás hiányosságait, ha nem reklamálsz a szolgáltatónál?"Jogilag"is végig kell járni ezt az utat, különben neked kell fizetni a szerződésszegés miatt.Jogosan.
2008. febr. 21. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Pont, hogy jogi választ kaptál a második kérdésben.


A fogyasztóvédelem védi a fogyasztót. A jog meg inkább a szolgáltatót.


Az, hogy a szomszéd tehene is megdöglik, még nem azt jelenti, hogy a tiédnek is meg kell. Ha fizetsz egy szolgáltatásért, és NEM azt kapod ami szükséges, akkor elsősorban arra van lehetőséged, hogy az ÁSZF-ben közöltek alapján megtedd a hibajelentést. Azt követően a szolgáltató szintén az ÁSZF-ben foglaltak alapján gondoskodni fog a hiba elhárításáról, ha szükséges az értékcsökkenés mértékének meghatározásáról, stb.

Amennyiben a hiba nem javítható, akkor a szerződés ellehetetlenülés miatt felbontható. De a Digi TV esetében EZ NEM IGAZ. Ott nincs ellehetetlenülés, mert a többszázezer előfizetőnél működik. Nálad és a "haveroknál" nem. Meg kell csináltatni. Hiszen a SZOLGÁLTATÁS megfelelően elérhető. (Most itt nem az a kérdés, hogy "minőségi" szolgáltatást nyújt-e a Digi, hanem az, hogy a kockásodás "alap" vagy sem. A válasz pedig erre az, hogy BEÁLLÍTÁSI HIBA, nem SZOLGÁLTATÓI HIBA.


Tehát röviden: A szerződés hűségidő alatti, következmény nélküli felbontása a részedről a kérdésedben közöltek szerint NEM állja meg a helyét.

2008. febr. 21. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!