Megszüntethetem ezt a szerződést, vagy nem?
T-com/home ? :)
Ha papírokkal tudod bizonyítani, hogy nem tartották be az igéretüket (akár e-mailban elismerik neked céges címről), akkor igen.
Felbontható, persze.
A sávszélességre egy tipp:
húzd ki a modemet a konnektorból, majd dugd vissza!
irány a fogyasztóvédelem, mutassátok meg nekik a szerződést, ők kimennek, lemérik h tényéleg mennyi az annyi, aztán jól megsz*pazját a szolgáltatót..
persze választhatód azt is, hogy bemész a szolgáltatóhoz és ráborítod az asztalt, de nemsokra mész vele sztem..
Nekem inkább Fibernet-gyanúsnak hangzik. :|
És pereskedés is kinézhet belőle.
Sajnos a hatóság egyedi esetekkel már nem foglalkozik, csak ha valami tömegesen fordul elő, arra reagálnak.
A sávszélesség pedig egy lehetőség, nekem is 3 van 16 helyett, mert "annyi a műszaki lehetőség". Akárhányszor feltekerik, mindig elkezd szakadozni, a vége pedig mindig az, hogy ide kell visszavenni, mert itt stabil. A csomagra érvényes minimumot (apró betűs rész az általános szerződési feltételekben) ez is teljesíti.
Bármit is teszel, először hivatalos formában jelezni kell a problémáidat a szolgáltatónál. Írásban, aláíratva, hogy átvették, vagy ha erre nem hajlandóak (amit elvileg kizárt, de a gyakorlatban már láttunk ilyet), tértivevényesen feladva, vagy az irat átadását tanúval igazolva. (Ismerős, kolléga, lehetőleg nem családtag.)
Ha ez a lépés hiányzik, akkor később mondhatják, hogy nem is tudtak a problémáról, miért nem szóltál???
Ezzel együtt a szerződést nyilván fel kell bontani, csak odafigyelve a részletekre, mert különben ők lesznek a nyerő pozícióban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!