Van rá mód, hogy felbontsuk a szerződést, amit a Zepter Bioptron termékének vásárlására kötöttünk?
Október 21-én "megvásároltunk" egy Bioptron lámpát, amit 4 évig kellene fizetni és szerződést is aláírtuk aznap. Azonban bizonyos problémák miatt úgy alakult, hogy nem tudnánk finanszírozni.
Fel is hívtuk az ügyintézőt már másnap, azonban azt mondta, hogy már nem lehet lemondani. Ellenben a szerződésen az áll, hogy aláírást követő 8 munkanapon belül még el lehet állni a szerződéstől.
Akkor ez most hogy is van? Mi lehet a megoldás?
(a termék még nincs meg, és nem is kellett fizetni még semmit)
Fogyasztóvédelem!!!
De gyorsan, mielőtt a 8 nap letelik!
A Zepter amúgy is egy nagy rakás fos.
Benne van a szerződésben, hogy 8 napon belül elállhatsz a szerződéstől.
Ajánlott levélben írd meg nekik (kérj hozzá e-értesítést), hogy élsz az elállási jogoddal, valamint egyúttal közöljék a felügyeleti szerveik nevét, mivel a termékértékesítőjük nem fogadta el a szerződéstől való elállásodat.
Fogyasztóvédelemnek küldd el ugyanezt a levelet, írd le, hogy mikor mi történt, valamint hívd fel a figyelmüket arra, hogy a honlapjukon nem szerepeltetik az általános szerződési feltételeket és a vásárlástól való elállás jogát.
A Zepteres levélben írd meg, hogy amennyiben 8 napon belül nem kapod meg az értesítést a szerződés lemondásának elfogadásáról, minden felügyeleti szervüknek, valamint a NAvnak is megírod az esetet.
Akkor ki a kérdés? Ha ott van, hogy 8 napon belül el lehet állni, akkor ne késlekedj.
Halk megjegyzésem, hogy nehezen hiszem, hogy egy Zepter engedi nyolc napon bedobni a gyeplőt, lehet tévedek.
Nem köti semmilyen feltételhez?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!