Vettem egy kabátot, átverve érzem magam. Fogyasztóvédelemre kell mennem vagy hivatkozhatok valamire, ami kevesebb cécóval jár?
Kereskedelemben dolgozom.
Tipp: vidd vissza a kabátot, mutasd meg, hogy 2 árat találtál rajta, mond el, hogy amennyiben nem adják vissza a pénzt (3 napon belül indok nélkül is kötelesek pedig rá!) akkor beírsz a panaszkönyvbe és a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Ne aggódj, vissza fogják adni a pénzed.
Kellemes ünnepeket!
elsőnek: szép a kabát, vastag is igazi pufi, de ha 8ért megkaphatom, nem akarom 20ért megvenni.
második: köszi, ezt fogom tenni.
harmadik: az addig oké, mint írtam: ha ennyi lenne amit te leírtál nem is tehetnék semmit. de két ár van ugyanazon a kabáton....
"Nem kicsit kiakadtam, de mivel nyilván ilyenkor semmit sem tehetek, beletörődtem. "
Miért érzem úgy, hogy az üzlettel nem beszéltél még, de a fogyasztóvédelemhez azonnal mennél? Az üzletben ne azt mondd, hogy láttad ugyanezt a kínaiban féláron, hanem hogy nem tetszik annak, akinek ajándék lenne. A kínais nem indok, és igen, a kereskedelemben akármekkora haszonkulccsal etikus dolgozni...
Ezt bebuktad szerintem, legközelebb jobban szétnézel.
Kizárt, hogy valamit is elérj a fogyasztóvédelemmel.
Én is így jártam az én kabátommal csak az enyém 65000be került és a kinaiban meg lehetett venni 5ezerért. A különbség annyi, hogy az enyém eredeti a kínaiban meg kamusik vannak amik nem vízállók. De megszólalásig ugyan az, de amíg sz@rtig nem áztál benne amire nem kell sokat várni egy esős nap addig nem tudhatod ezt.
A fogyasztóvédelemhez pár éve nekem is mennem kellet de nem tudnak segíteni mert szinte semmi hatáskörük nincs mostmár. Attól függetlenül, hogy maximálisan jogos volt a reklamációm nem tudtak semmit tenni.
nah egy újabb szövegértelmező bajnok. huszonegyedjére is: egy azon kabáton kettő különböző ár volt egymás mellett két címkén, az egyik címként 8, a másikon 20ezer(nem a kínais meg a másik kabáton más-más ár, hanem a puccos üzletben vett egyetlen ruhadarabra volt két ár írva). Ennél egyértelműbben nem tudom leírni. Az ide vonatkozó törvény: 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről: (7) Több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén a vállalkozás köteles a feltüntetett legalacsonyabb eladási ár vagy szolgáltatási díj felszámítására.
A kabit visszavittem, próbálkoztak, hogy de az a beszerzési ár, mondtam h és az engem hol érdekel? ami rá van írva a termékre, az a fogyasztónak szóló információ. Nem voltam bent két percig, jattolták a 20 ezret és még meg sem pendítettem a fogyasztóvédelmet. Megvettem 20 percre rá ugyanazt a kabit 100 méterrel arrébb 8ezerért... mondta az eladó h tőle hordja el a másik üzlet tulaja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!