Vettem egy laptopot, a hirdetésben érintőképernyő volt, a valóságban nem az. Milyen kompenzációt kérhetek amivel lehúzhatom a boltot, ha már tévedett?
A hirdetés és weboldal le van mentve, a webes visszaigazolás is érintő képernyősről szól, de a valóságban nem az.
Őszinte leszek, nincs szükségem az érintőkijelzőre, nekem anélkül is jó, de mivel tévedett a bolt, én le akarom húzni őket. Szándékosan nem állok el 14 napon belül a webes vásárlástól, azt akarom, hogy a boltból kikényszerítsek egy árleszállítást, vagy valami ajándékot, pl. plusz memóriát a laptopba, stb.
Mit gondoltok, mire van esélyem, és hogyan kommunikáljak velük?
Okos kockák kedvéért: Természetesen nem egy driver hiányzik, tényleg nem érintős a képernyő.
Írj emailt, hogy szerinted a kapott áru nem felel meg az interneten ígértek, ezért kompenzációt szeretnél kapni, mert pl. sürgős munkára kell a gép, nem eshet ki egy napra sem.
Kérdezd meg hogy milyen megoldást tudnának ajánlani.
Panaszt kell írni, amire van 30 napjuk reagálni. Abban leírhatod, hogy az érintett eszközből hiányzik egy funkció amit a weboldalon ígértek, az áru leírása nem felel meg a valóságnak. Azonban nem tartasz igényt az eszköz cseréjére, megelégszel egy ajándékutalvánnyal, vagy egyéb kedvezménnyel kompenzáció gyanánt.
Lehet egyébként hogy ragaszkodni fognak az áru cseréjéhez, igazából azzal sem jársz rosszul, sőt, a rossz termék visszaküldésének és az új kiszállításának költségeit rájuk terhelheted, mert a plusz költség az ő hibájuk miatt keletkezett.
Ez egyébként a fogyasztó megtévesztése, amiért a fogyasztóvédelemnél is panaszt tehetsz, mert törvénytelen.
Irnek eg emailt a [link] oldalt altalt felkonalt emailcimre a panaszbejelento ful el,lefotoznam es elkuldenem a webshopnak,h gondolkozom,h fogaszto szandekos megteveszteseert irok nekik. Megvan a hirdetedukrol a kepetnyofotom. (Hatterinfo :Millios birsagokat szoktak kiszabni.)
Leirnam,szerintem az arat eltevesztettek ugy erzem,1 (2) nullaval tobbet irtak.
Barmennyit kerhetsz meg azt is,h az egesz penzt adjak vissza,mert a birsag tobb,mint a laptop eteke.
A fogyaszto szabdekos megteveszteset barmikor bejelentheted 14 napon belul is.
Köszönöm, írok nekik!
Talán a kérdésem bicskanyitogató, de szerintem ha a kereskedő egy kb. 30-40.000 Forintos felárral járó feature-t illetően rosszul nyilatkozik, akkor igenis kompenzáljon a tévedéséért.
MI szerepel a gép kezelési útmutatójában?
Ha ott nincs érintőképernyő, akkor nem hibázott a bolt.
Arról azért tudjál, hogy a hirdetés nem minősül ajánlatnak a bolt részéről, "csak" felhívás az ajánlatttételre.
Ennek más a joghatása.
"Ha ott nincs érintőképernyő, akkor nem hibázott a bolt."
De hibázott, mert félretájékoztatták a vásárlót. Fogyasztóvédelmi törvény tiltja, fogyasztóvédelmi hatóságnál be lehet jelenteni.
Persze lehet, hogy a kérdező nézett el valamit, és a hirdetésben szereplő készülék teszem azt kék színű volt, de ő zöldet vett, aminek egyes tulajdonságai mások. Nyilván ismerni kellene az eset minden apró részletét ahhoz, hogy kielégítő választ lehessen adni.
"De hibázott, mert félretájékoztatták a vásárlót. "
A felhívás ajánlattételre nem tájékoztatás....
Nem tudom minek jönnek ide a jogászbetyárok okoskodni, kötözködni.
Volt egy laptop egy oldalon, aminek konkrétan ott van a leírásában máig az érintőkijelző, mindenféle választható opció nélkül. Kosárba lehetett tenni, kosárba tettem, megrendeltem, és kész.
Aki ezt tovább tudja csűrni-csavarni jogilag, az nem tiszta agyilag.
Azóta a cég elismerte a tévedését, és felajánlotta a számomra megfelelő kompenzációt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!