Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Vettem egy laptopot, a hirdeté...

Vettem egy laptopot, a hirdetésben érintőképernyő volt, a valóságban nem az. Milyen kompenzációt kérhetek amivel lehúzhatom a boltot, ha már tévedett?

Figyelt kérdés

A hirdetés és weboldal le van mentve, a webes visszaigazolás is érintő képernyősről szól, de a valóságban nem az.


Őszinte leszek, nincs szükségem az érintőkijelzőre, nekem anélkül is jó, de mivel tévedett a bolt, én le akarom húzni őket. Szándékosan nem állok el 14 napon belül a webes vásárlástól, azt akarom, hogy a boltból kikényszerítsek egy árleszállítást, vagy valami ajándékot, pl. plusz memóriát a laptopba, stb.


Mit gondoltok, mire van esélyem, és hogyan kommunikáljak velük?


Okos kockák kedvéért: Természetesen nem egy driver hiányzik, tényleg nem érintős a képernyő.


nov. 30. 13:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
12%
Szerintem ebben Magyar Pétert kell megkérned, ő biztosan tud segíteni neked.
nov. 30. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
63%

Írj emailt, hogy szerinted a kapott áru nem felel meg az interneten ígértek, ezért kompenzációt szeretnél kapni, mert pl. sürgős munkára kell a gép, nem eshet ki egy napra sem.


Kérdezd meg hogy milyen megoldást tudnának ajánlani.

nov. 30. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
52%

Panaszt kell írni, amire van 30 napjuk reagálni. Abban leírhatod, hogy az érintett eszközből hiányzik egy funkció amit a weboldalon ígértek, az áru leírása nem felel meg a valóságnak. Azonban nem tartasz igényt az eszköz cseréjére, megelégszel egy ajándékutalvánnyal, vagy egyéb kedvezménnyel kompenzáció gyanánt.

Lehet egyébként hogy ragaszkodni fognak az áru cseréjéhez, igazából azzal sem jársz rosszul, sőt, a rossz termék visszaküldésének és az új kiszállításának költségeit rájuk terhelheted, mert a plusz költség az ő hibájuk miatt keletkezett.

Ez egyébként a fogyasztó megtévesztése, amiért a fogyasztóvédelemnél is panaszt tehetsz, mert törvénytelen.

nov. 30. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
29%

Irnek eg emailt a [link] oldalt altalt felkonalt emailcimre a panaszbejelento ful el,lefotoznam es elkuldenem a webshopnak,h gondolkozom,h fogaszto szandekos megteveszteseert irok nekik. Megvan a hirdetedukrol a kepetnyofotom. (Hatterinfo :Millios birsagokat szoktak kiszabni.)

Leirnam,szerintem az arat eltevesztettek ugy erzem,1 (2) nullaval tobbet irtak.


Barmennyit kerhetsz meg azt is,h az egesz penzt adjak vissza,mert a birsag tobb,mint a laptop eteke.


A fogyaszto szabdekos megteveszteset barmikor bejelentheted 14 napon belul is.

nov. 30. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm, írok nekik!


Talán a kérdésem bicskanyitogató, de szerintem ha a kereskedő egy kb. 30-40.000 Forintos felárral járó feature-t illetően rosszul nyilatkozik, akkor igenis kompenzáljon a tévedéséért.

dec. 2. 10:12
 6/11 anonim ***** válasza:
9%

MI szerepel a gép kezelési útmutatójában?

Ha ott nincs érintőképernyő, akkor nem hibázott a bolt.


Arról azért tudjál, hogy a hirdetés nem minősül ajánlatnak a bolt részéről, "csak" felhívás az ajánlatttételre.

Ennek más a joghatása.

dec. 2. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
50%

"Ha ott nincs érintőképernyő, akkor nem hibázott a bolt."

De hibázott, mert félretájékoztatták a vásárlót. Fogyasztóvédelmi törvény tiltja, fogyasztóvédelmi hatóságnál be lehet jelenteni.

Persze lehet, hogy a kérdező nézett el valamit, és a hirdetésben szereplő készülék teszem azt kék színű volt, de ő zöldet vett, aminek egyes tulajdonságai mások. Nyilván ismerni kellene az eset minden apró részletét ahhoz, hogy kielégítő választ lehessen adni.

dec. 2. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
9%

"De hibázott, mert félretájékoztatták a vásárlót. "


A felhívás ajánlattételre nem tájékoztatás....

dec. 3. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Nem tudom minek jönnek ide a jogászbetyárok okoskodni, kötözködni.


Volt egy laptop egy oldalon, aminek konkrétan ott van a leírásában máig az érintőkijelző, mindenféle választható opció nélkül. Kosárba lehetett tenni, kosárba tettem, megrendeltem, és kész.


Aki ezt tovább tudja csűrni-csavarni jogilag, az nem tiszta agyilag.


Azóta a cég elismerte a tévedését, és felajánlotta a számomra megfelelő kompenzációt.

dec. 3. 07:27
 10/11 pukpukpuk ***** válasza:
Elállási jogod van egy darabig, úgyhogy vissza kell küldeni.
dec. 3. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!