Foodora nem fizeti ki a bónuszt amiért meghívtam futárnak egy ismerőst, kihez forduljak?
Foodora elutasítja hogy kifizesse a bónuszt, mert hogy “ismerőse nem linken keresztül lett meghívva”. Mivel a promójukban az volt hogy kapunk bónuszt, ha meghívunk valakit, és nem tájékoztattak részletesen, így úgy gondolom hogy beperelem a céget, mivel hamis információt közvetít. Jogi úton hogyan lehet lépni ellenük?
(Korábban szerződéskötésnél volt ilyen hogy lehetett beírni, hogy ki ajánlotta, mostmár nem)
Figyasztovedelemnek irjal,a fogyaszto szandekos megtevesztese miatt es mellekeld a hirdetest,h bonusz igernek. Ez tibb millas bunti lesz nekik.
Ingyen irhatsz nekik emailt.
Kerd az fogyasztovedelmet,h kotelezze a zseton kifizetssere a ceget.
Keresgelhetsz meg egyeb szabalytalansagokat is. Nezegesd a szerzit.
"a fogyaszto szandekos megtevesztese miatt"
De jelen helyzetben nincs fogyasztó, a kérdező nem ügyfele a cégnek, hanem szerződéses partnere. Mint amikor egy építtető cég szerződést köt egy téglagyártó, vagy cserépgyártó céggel egy munka elvégzésére. Ez ugyan ilyen szerződéses viszony, ezzel a fogyasztóvédelem nem tud mit kezdeni. Akkor lenne dolga a fogyasztóvédelemnek, ha a kérdező a cég valamilyen szolgáltatását vette volna igénybe, és azzal lenne problémája, de jelenleg nem ez a helyzet áll fent.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!